شهید باکری، الگویی برای نسل امروزی/اجازه ندهیم نام و یاد شهدا فراموش شود
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
شناسه : 299245
8
در جلسه ستاد یادواره شهید باکری در میاندوآب عنوان شد؛ جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب برگزار و در آن بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید باکری تاکید شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: اسفند ماه فرماندهان شهید است و این ماه، ماه شهادت شهدایی مانند شهید باکری ها و همت و خرازی و.. است.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده افزود: ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت شهید مهدی باکری است که بی نشان ماند و شناسنامه ایران بزرگ شد.

وی گفت: وظیفه داریم اجازه ندهیم نام و یاد شهدا فراموش شود و باید تلاش کنیم در راه ترویج آرمان و راه شهدا در جامعه قدم برداریم.

فرج زاده با اشاره به اینکه معیار و سنجش عاقبت بخیری ما به دوری و نزدیکی به شهدا بستگی دارد، تصریح کرد: باید شبیه شهدا بوده و مانند شهدا عمل و رفتار کنیم‌که هدف آنها دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه شهید باکری تبلور غیرت آذربایجان است، افزود: تمام ایران به شهید باکری افتخار می کند و ما نیز مفتخریم که همشهری شهید باکری هستیم و میاندوآب زادگاه این شهید عزیز است.

وی با تاکید براینکه باید شهید باکری را الگوی خویش قرار دهیم، تصریح کرد: باید مانند شهید باکری عمل کرده و ایشان را به نسل امروزی بشناسانیم.

فرج زاده در ادامه با بیان اینکه مانند سال های گذشته امسال نیز یادواره شهید باکری در زادگاهش میاندوآب برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مراسم همزمان با سالروز شهادت شهید باکری در ۲۵ اسفند ماه در مصلی امام خمینی (ره) و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

شهید باکری و شهدا با خدا معامله کردند

سرپرست فرمانداری میاندوآب نیز در این جلسه اظهار کرد: تمام ایران و آذربایجان به شهید باکری افتخار می کند و ما نیز مفتخریم که در شهر شهید باکری زندگی می کنیم.

علی پیام افزود: شهید باکری و شهدا با خدا معامله کردند و عزیز شدند و ما نیز باید مانند ایشان باشیم.

وی با بیان اینکه باید رفتار خالصانه و صادقانه مانند شهدا داشته باشیم، گفت: همه مردم ایران اسلامی به شهیدان باکری ها و سلیمانی ها و… افتخار می کنند.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با تاکید بر اینکه باید فرهنگ شهید و شهادت را به نسل آینده انتقال دهیم، افزود: شهدا از بهترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند و برای ما امنیت و آرامش به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.