شهید باکری، افتخار میاندوآب و آذربایجان است
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۵
شناسه : 313338
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: میاندوآب شهری است که به نام شهید باکری شناخته شده و این مدال افتخار و عزت برای مردم این سرزمین محسوب می‌شود.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که امروز با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، اظهار کرد: شما از سلاله و تربیت‌یافته مکتب همان شهیدانی هستید که از عزیزترین سرمایه زندگی خویش در راه دفاع از ولایت و انقلاب گذشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: شما سزاوارانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برای دفاع از کیان اسلامی حاضر شده و بر دشمنی که مستانه آرزوی فتح کشور را داشت، پیروز شدید.

وی با بیان اینکه خیلی از هم‌سنگران شما عزیزان در این راه شربت شهادت نوشیده و ظلمات را با نور عوض کرده و جاودانه شدند، گفت: شما نیز امروز بر سر پیمان خود با شهدا باقی بوده و این پیمان ناگسستنی بوده و این راه همچنان ادامه دارد.

پیری در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب سرزمین مجاهدت و مجاهدان خستگی‌ناپذیر است، تصریح کرد: اینجا سرزمین دلاورمردان و بزرگ‌مردانی چون شهید باکری است که مردم ایران اسلامی و خطه آذربایجان به آن افتخار می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه رزمندگان این شهرستان همواره در صف اول مبارزه با دشمنان حضور داشته‌اند، افزود: میاندوآب چه به جهت تعداد رزمنده و یا تعداد فرماندهان؛ در میدان و صف اول دفاع از کیان اسلامی افتخارآفرینی کرده و این زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به اینکه میاندوآب زادگاه شهید باکری است، اظهار کرد: میاندوآب شهری است که به نام شهید باکری شناخته شده و این مدال افتخار و عزت برای مردم این سرزمین محسوب می‌شود.

پیری در توصیف ویژگی‌های شهید باکری، گفت: شهید باکری، شهیدی بود که خیلی راحت در این دنیا جایگاه خودش را در آن دنیا مشاهده کرد و گزارش جایگاه ابدی خودش را برای بهترین رفیقش شهید کاظمی ارائه آن جمله مشهور “احمد… بیا اینجا تماشایی است” را بیان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: شما از همان سلاله و تربیت‌یافته آن مکتب و هم‌قطاران شهید باکری هستید که در آخرین لحظه زندگی خودش چیزی جز زیبایی ندید.

وی تصریح کرد: امیدواریم در قبال آنچه که شهید باکری‌ها رفتند و جاودانه شدند و برای ما یادگاری زیبا به نام نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان گذاشتند، ما نیز بتوانیم مثل آنها فکر و عمل کنیم و روزی آنچه که روزی آنها از دنیا شد و بهترین نوع مرگ یعنی شهادت نصیب آنها شد، نصیب ما نیز بشود.

وی تصریح کرد: شما برای سربلندی ایران اسلامی از همه چیز خود گذشتید و همچنان بر همان راه ادامه می‌دهید و ما امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم قدم در جای پای شما گذاشته و این راه پرافتخار را ادامه دهیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.