شهید ابراهیم شکوراوغول‌بیگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
شناسه : 317576
0
شهید ابراهیم شکوراوغول‌بیگ، بیست و ششم دی‌ماه سال ۱۳۱۸ در روستای اوغول‌بیگ از توابع شهر میاندوآب به دنیا آمد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، شهید ابراهیم شکوراوغول‌بیگ، بیست و ششم دی‌ماه سال ۱۳۱۸ در روستای اوغول‌بیگ از توابع شهر میاندوآب به دنیا آمد، تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، کارگر شهرداری بود، سال ۱۳۳۹ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و پنج دختر شد. این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، نهم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در بمباران هوایی بانه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای شهر الوند تابعه شهر قزوین قرار دارد.

 متن وصیت‌نامه شهید ابراهیم شکوراوغول بیک:

بنده کمتر از آنم که برای برادران حزب‌الله شهرک الوند، پیام بدهم؛ اما یک پیام برای برادران انجمن اسلامی الوند دارم و آن اینکه شما تابه‌حال زحمت زیادی کشیدید و حرف خوب و بد مردم را تحمل نمودید؛ پس باید بیش از گذشته کوشش نمایید و از کارکردن برای رضایت خدا، خسته نشوید.

پیام بنده به برادران بسیجی پایگاه شهید رجایی این است: پایگاه را خالی نکنید و همیشه به ندای امام لبیک بگویید و در همه صحنه‏ها حضور فعال داشته باشید. مسجدها را خالی نگذارید که دشمن از مسجد می‌ترسد.

بنده از برادران حزب‌الله تقاضامندم که همیشه به فکر اسلام، قرآن و امام بزرگوار باشند و صحنه را برای یاوه‌گویان خالی نکنند. دشمن از اجتماع شما برادران و خواهران مؤمن و مسلمان می‌ترسد و این را یقین بدانید که ناموس و دیانت ما در گرو اسلام و قرآن است.

برادران و خواهران! وحدت را حفظ کنید که دشمن از وحدت شما می‏ترسد. اگر خدای‌نکرده صحنه را برای دشمن خالی کنید، نوامیس و حیثیت همه به خطر می‌افتد و پَهلَوی دیگری روی کار می‌آید.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.