شهیدان باکری افتخار خطه آذربایجان هستند/عملیات طوفان الاقصی از افتخارات جهان اسلام است
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
شناسه : 313216
4
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: شهید باکری، قهرمان بزرگ و نام‌آور و مظهر افتخار، اقتدار، عزت و سربلندی خطه آذربایجان در دوران دفاع مقدس است که نمونه و نظیر ندارد و این افتخار بزرگی برای مردم میاندوآب بوده که شهید باکری از این سرزمین است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پور جمشیدیان در مراسم انس و مودت وابستگان سپاه میاندوآب با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده‌های این عزیزان، اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه و جهاد شهادت روزگاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و مبارزه با ضدانقلاب در صف مقدم دفاع از انقلاب بودند و تمام داشته‌های خود را برای این انقلاب به میدان آوردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افزود: وابستگان سپاه امروز هم پس از بازنشستگی در عرصه دفاع از نظام اسلامی لحظه‌ای دریغ نمی‌کنند.

وی گفت: وابستگاه سپاه، مردان جبهه‌هایی هستید که در تاریخ انقلاب به‌عنوان پاسدار انقلاب و در عرصه‌های حساس نقش‌آفرینی کرده و بخشی از تاریخ پرافتخار این مرزوبوم هستید.

پورجمشیدیان تصریح کرد: شما با حضور خود، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذاشته و تاریخ‌سازی کرده و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردید.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در ادامه سخنان خود به شهیدان باکری اشاره کرد و گفت: شهید باکری، قهرمان بزرگ و نام‌آور و مظهر افتخار، اقتدار، عزت و سربلندی خطه آذربایجان در دوران دفاع مقدس است که نمونه و نظیر ندارد و این افتخار بزرگی برای مردم میاندوآب بوده که شهید باکری از این سرزمین است و این مدال افتخار و ارزشمند تاریخی است.

وی اظهار کرد: بنده افتخار می‌کنم که سرباز شهید باکری بودم و به شهری آمده‌ام که شهیدان باکری در آن نفس کشیده و زندگی کرده‌اند.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما حماسه‌ها خلق کردند، تصریح کرد: حماسه‌های که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس خلق کردند، بی‌نظیر است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در ادامه سخنان خود به امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: امروز به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام شاهد امنیت پایدار هستیم.

وی با اشاره به عملیات طوفان از اقصی جبهه مقاومت فلسطین، گفت: جبهه مقاومت فلسطین درحالی‌که حتی ارتش‌های کشو های عربی نیز نتوانسته بودند در مقابل صهیونیست‌ها شش روز دوام بیاورند، کاری عظیم و بزرگ انجام دادند.

پورجمشیدیان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، به فرموده رهبر معظم انقلاب یک شکست غیرقابل‌ترمیم برای صهیونیست‌ها بود، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی از افتخارات جهان اسلام است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افزود: عظمت کار جبهه مقاومت فلسطین نباید در زیر آوارهای ظالمانه‌ای که صهیونیست‌ها ایجاد کردند، پنهان شود.

وی گفت: باید از عظمت کار فلسطینیان و طوفان الاقصی همواره یاد شده و این کار بزرگی که فلسطین، حماس و جهاد اسلامی انجام دادند، در تاریخ ماندگار شود.

پورجمشیدیان با بیان اینکه عظمت کار فلسطینیان روزبه‌روز بیشتر مشخص خواهد شد، تصریح کرد: آینده قطعاً از آن فلسطین و فلسطینیان بوده و مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی هستند.

انتهای خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.