شهر بدون شهردار شایسته مردم دیارباکری نیست/راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه های دشمنان انقلاب است
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
شناسه : 305592
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: مردم فردا در روز 22 بهمن، با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر خلق کرده و خط بطلانی بر توطئه های دشمنان می کشند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با دعوت از مردم به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد:  مردم فردا در روز ۲۲ بهمن، با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر خلق کرده و خط بطلانی بر توطئه های دشمنان می کشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند که تحت هر شرایطی پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده اند، افزود: مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی فردا به دنیا اعلام خواهند کرد که تا آخرین قطره خون خود از ولایت و نظام و انقلاب و میهن اسلامی دفاع می کنند.

وی در ادامه با اشاره به خیانت های رژیم پهلوی در حق مردم ایران و کشور، گفت: در دوران رژیم پهلوی کشور ما گوشت قربانی شده بود و هر بخشی از کشور به بهانه های مختلف از ایران جدا شده است.

حسن زاده تصریح کرد: در اعترافات و گفته های خود سران رژیم پهلوی موجود است که بیگانگان بدون اجازه آنها در کشور دخالت می کردند و شاه هیچ قدرتی از خود نداشت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه عده ای در فضای مجازی به دنبال تطهیر چهره پهلوی هستند، اظهار کرد: فساد در دوره پهلوی، سیستماتیک بود و در تمام ارکان حکومت از صدر تا ذیل وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، رهبری صالح و مدیر و مدبر در راس حکومت اسلامی قرار دارد، افزود: امروز بر خلاف دوران طاغوت؛ مردم ایران اسلامی از عزت  و کرامت برخوردار هستند.

حسن زاده تصریح کرد: امروز ایران اسلامی از چنان قدرتی برخوردار است که در همه محافل دشمنان نخستین سخن آنها، ایران است.

وی هم چنین با تاکید بر اینکه وجود برخی مشکلات را کتمان نمی کنیم، گفت: بر همه مسئولان لازم و ضروری است تا به فکر خدمت به مردم بوده و گره از مشکلات اقتصادی و معیشتی بگشایند.

امام جمعه میاندوآب در بخش دیگری از خطبه ها با انتقاد و گلایه از شورای شهر، گفت: شهر بدون شهردار شایسته مردم دیارباکری نیست.

حسن زاده با بیان اینکه شورای شهر جای سیاست بازی نیست، افزود: میاندوآب در یک دهه گذشته حدود ۱۳ نفر شهردار و سرپرست شهرداری به خود دیده است که اصلا شایسته میاندوآب و مردم این شهر نیست.

وی با اشاره به اینکه در دنیا شهرداران مهم ترین مسئولان شهر هستند، اظهار کرد: مردم به شورای شهر رای داده اند تا به آنها خدمت کنند و طرف آنها باشند ولی اکنون مردم از این وضعیت گلایه مند هستند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.