شهردار منتخب باید شرایط تصدی مسئولیت را احراز کند/ شهردار آینده باید برنامه سالانه و 4ساله برای توسعه شهر داشته باشد
۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
شناسه : 265592
6

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: شورای شهر تصمیم می گیرد که چه کسی شهردار باشد ولی در ادامه شرایط احراز تصدی مسئولیت است که باید در مراحل بررسی و در نهایت منجر به صدور حکم شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی در جلسه شورای شهر میاندوآب، پیش از انتخاب شهردار با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید به قانون و آئین نامه انتخاب شهردار توجه داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید، اظهار کرد: شرایط احراز و تصدی مسئولیت شهرداری در قانون ذکر شده و فرمانداری نیز در نامه ای این موضوع را به اطلاع شورا رسانده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب افزود: هر کس که منتخب شورای شهر باشد، برای ما محترم بوده و برای میاندوآب تلاش خواهیم کرد تا این شهر در شان مردمانش توسعه یابد.

وی با بیان اینکه رای اعضای شورای شهر نخستین مرحله از فرایند انتخاب شهردار است، گفت: شورای شهر تصمیم می گیرد که چه کسی شهردار باشد ولی در ادامه شرایط احراز تصدی مسئولیت است که باید در مراحل بررسی و در نهایت منجر به صدور حکم شود.

جودی با اشاره به اینکه در آئین نامه احراز شرایط تصدی مسئولیت شهرداری، همه موارد آمده است، تصریح کرد: فرد منتخب اعضای شورای شهر باید فردی باشد که در مراحل بعدی دچار مشکل نشده و به گونه ای نباشد که با احراز نشدن شرایط، کار ما معطل بماند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: شورای شهر هم چنین باید از شهردار منتخب برنامه سالانه و چهارساله خواسته و دست به دست هم داده و با استفاده از درآمدهای نهفته ای که در شهر وجود دارد، برای توسعه شهر و درآمدزایی گام بردارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.