شهردار منتخب، مورد حمایت همه است/ پرداخت حقوق و درآمدزایی در اولویت برنامه های شهرداری باشد
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
شناسه : 268096
6

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: ملکی گزینه منتخب همه اعضای شوراست و ان شاالله با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر به شهر و مردم خدمت می کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری امروز در گفت و گویی با اشاره به انتخاب شهردار جدید میاندوآب اظهار کرد : برای عمران ، آبادانی و خدمت صادقانه توام با عدالت برای همشهریان عزیز در همه مناطق شهرمان ، از شهردار منتخب حمایت خواهیم کرد .

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت : ملکی گزینه منتخب همه اعضای شوراست و ان شاالله با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر به شهر و مردم خدمت می کنیم .

وی با اشاره به دلایل انتخاب ملکی به عنوان شهردار عنوان کرد : ملکی از سابقه شهرداری و مدیریتی و علمی خوبی برخوردارند و امیدوارم با همراهی شورای شهر و کارکنان شهرداری برای شهر و مردم شهرمان مفید واقع شوند .

غفاری تصریح کرد از شهردار جدید حمایت خواهیم کرد تا بتواند برنامه هایش را اجرایی کرده و قدم های مثبتی برای شهر بردارد .

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب هم چنین از شهردار جدید خواست تا پرداخت حقوق معوقه پرسنل خدوم شهرداری اعم از کارکنان و کارگران و درآمدزایی پایدار برای شهرداری و رسیدگی به وضعیت ورودی های شهر و زیباسازی آن را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی افزود : باید همه مسئولین به فکر توسعه و پیشرفت شهرمان باشیم و با همراهی این شهردار متعهد و متخصص شهرمان برای سرعت دادن به عمران و آبادانی آن تلاش کنیم .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.