شهردار آینده میاندوآب باید متخصص و باتجربه باشد
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
شناسه : 305931
3
عضو شورای شهر میاندوآب: عضو شورای شهر میاندوآب گفت: نظر شخصی من این است که باید از افراد با تجربه، توانمند، متخصص و با سابقه و آشنا به امورات شهرداری در مسئولیت شهرداری بهره مند شویم.
پ
پ

جهانگیر قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه جلسه شورای شهر میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب شهرداری می خواهد که با تجربه و توانا باشد و بتواند بر مشکلات این شهر فائق آید.

این عضو شورای شهر میاندوآب گفت: عاملی که باعث شده تا شاهد تغییر پی در پی شهردار در میاندوآب باشیم به نظر من این است که در انتخاب خود دقت نمی کنیم و در شورای شهر وحدت نداریم.

وی افزود: از همه کسانی که صاحب تجربه بوده و نیز بزرگان شهر درخواست می کنم که یاریگر شورای شهر باشند و شورای شهر را به حال خود رها نکنند.

قاسم زاده با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد در به در به دنبال شهردار شدن هستند در حالی که تجربه ای ندارند، تصریح کرد: کسی ۲۰ بار با من تماس گرفته و می گوید که من را شهردار کنید در حالی که تجربه و سابقه ای ندارد و بنده خواهشمندم افرادی که خودشان می دانند ناتوان هستند وقت مردم را نگیرند.

این عضو هیئت رئیسه شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: نظر شخصی من این است که باید از افراد با تجربه، توانمند، تحصیل کرده و با سابقه که آشنا به امورات شهرداری بوده و حتی در کلان شهرها مسئولیت داشته؛ بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه بنده به عملکردمان نمره خوبی نمی دهم، گفت: مردم از این وضعیت ناراضی هستند و لذا امیدوارم تصمیماتی که اتخاذ خواهیم کرد در راستای توسعه میاندوآب و بهبود این وضعیت باشد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.