شهردار آینده میاندوآب؛ یکی از این ۲۱ نفر!
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 307003
4
از سوی اعضای شورای شهر 21 نفر به عنوان گزینه پیشنهادی مطرح شدند که در بین آنها، اسامی سه شهردار سابق و برخی اعضای سابق شورای شهر و  تعدادی از کارکنان شهرداری نیز دیده می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، از اوایل بهمن ماه سال گذشته شهرداری میاندوآب با سرپرستی اداره می شود و پس از استعفای “بابک قدیمی” شهردار سابق میاندوآب، “وحید اصغری پور” عهده دار سرپرستی شهرداری میاندوآب شده است.

در این مدت انتقادات از شورای شهر در مورد بلاتکلیفی شهرداری و  وضعیت شهر میاندوآب به اوج خود رسیده و در فضای مجازی این موضوع به شدت داغ شده است.

در این مدت شورای شهر چند جلسه برگزار کرد که در هیچ یک از آنها موضوع انتخاب شهردار مطرح نشده است تا اینکه رئیس و سخنگوی شورای شهر در گفت و گوهایی که داشتند؛ اعلام کردند که شهردار جدید میاندوآب حتما قبل از نوروز ۱۴۰۲ انتخاب خواهد شد اما این موضوع نیز عملی نشد تا همگان در انتظار نخستین جلسه شورای شهر در سال جدید باشند و در انتظار بنشینند تا ببینند تکلیف مدیریت شهری میاندوآب چه می شود.

اکنون که ۲۰ روز از آغاز سال جدید می گذرد، بالاخره جلسه شورای شهر تشکیل یافت و به صورت رسمی موضوع انتخاب شهردار و گزینه های پیشنهادی برای مسئولیت شهرداری میاندوآب از سوی اعضای شورای شهر مطرح شد.

اعضای شورای شهر از مهدی رضایی، ایرج دانی، محمدعلی شریفی، محمد جعفری، احمد رستمی، عارف مهاجر کرمانی، مرتضی نجفی، غلامرضا دلالیان، امیر کنعانی، حسن فتحعلی پور، وحید اصغری پور، نقی محمدی، احتشام حاجی پور، عبدالله عبداللهی، پیام خدایی، احمد مشمول ، هوشنگ اسمعیلی، شمس الدین نجفیان، علی مولایی، رضا تقی فام و عادل بخشی به عنوان گزینه های پیشنهادی نام بردند.

در حالی از سوی اعضای شورای شهر ۲۱ نفر به عنوان گزینه پیشنهادی مطرح شدند که در بین آنها، اسامی سه شهردار سابق و برخی اعضای سابق شورای شهر و  تعدادی از کارکنان شهرداری نیز دیده می شود.

بر اساس آنچه در جلسه شورای شهر مطرح شد، گزینه های پیشنهادی باید برنامه خود برای مدیریت شهری را تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه این هفته به شورای شهر تحویل دهند تا در جلسه روز شنبه هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد تا هفته آینده شهردار جدید میاندوآب انتخاب شود.

بهرحال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت شهرداری میاندوآب در هفته آینده مشخص می شود یا باز هم باید چشم انتظار هفته های بعدی باشیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.