شهرداری و شورای شهر نسبت به امورات و فضاسازی فرهنگی اهتمام داشته باشند/ ابعاد شخصیتی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب تبیین شود
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
شناسه : 300662
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید در کنار تبیین مکتب امام خمینی(ره)، ابعاد شخصیتی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب نیز تبیین شود که بیش از ۲۸ بحران را که هر کدام کشوری را می توانست، نابود کند، رهبری و مدیریت کردند و انقلاب را از این پیچ های خطرناک به سلامت عبور داده اند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،  حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه ستاد شئونات فرهنگی میاندوآب با تاکید بر اینکه باید در ایام و مناسبت های ملی و مذهبی، فضاسازی شهر متناسب با ایام به نحو احسن انجام شود، اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه شاهد کم کاری هستیم و در حالی که در یک ایام و مناسبت خاص باید در شهر نمود پیدا کند.

امام جمعه میاندوآب افزود: باید واحد و معاونت فرهنگی شهرداری در این زمینه راه اندازی و فعال شده و شهرداری و شورای شهر پیگیر کارهای مربوط باشد و بودجه فرهنگی نیز برای این امورات فرهنگی پیش بینی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن امروز با استفاده از جنگ نرم به دنبال دست یابی به اهداف خود است، گفت: باید به مقوله جهاد تبیین اهمیت داده و همه مسئولان به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

حسن زاده با بیان اینکه برخی حرکات نمادین در سطح شهر تاثیرگذار است، تصریح کرد: یک اقدام به جا و مناسب فرهنگی می تواند تاثیرگذاری بسزایی در بین نسل امروزی داشته باشد و لازم است متولیان امر و همه مسئولان به آن بها دهند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) وانتخاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به رهبری انقلاب، اظهار کرد: باید در کنار تبیین مکتب امام خمینی(ره)، ابعاد شخصیتی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب نیز تبیین شود که بیش از ۲۸ بحران را که هر کدام کشوری را می توانست، نابود کند، رهبری و مدیریت کردند و انقلاب را از این پیچ های خطرناک به سلامت عبور داده اند.

وی با بیان اینکه همه مدیون امام خمینی(ره) هستیم، افزود: امام خمینی(ره) با رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی برای ما عزت  به ارمغان آوردند و باید قدردان این موضوع باشیم.

حسن زاده هم چنین با تاکید بر حضور همه مردم و مسئولان در مراسمات بزرگداشت این ایام، افزود: مردم و مسئولان باید در تمام صحنه ها حاضر بوده و در راستای جهاد تبیین تلاش کنند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به فرارسیدن دهه کرامت نیز اشاره کرد و گفت:  کرامت از جمله ویژگی های پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بوده و قرآن نیز با عنوان “کریم” توصیف شده است.

وی با اشاره به اینکه اصل صفت کرامت برای خداوند متعال است، افزود: کرامت و کریم بودن صفتی است که خداوند تبارک و تعالی به مقربان خویش عطا می‎کند و در این دهه نیز باید در راستای خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان قدم برداریم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.