شهرداری میاندوآب به تنهایی قادر به حل معضل پسماند شهری نیست
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
شناسه : 268954
7

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: با توجه به ابعاد و پیچیدگی مشکل پسماند در میاندوآب، امروز شهرداری به تنهایی قادر به حل و فصل معضل پسماند در این شهرستان نیست.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری طی یک گفت و گو در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت نامطلوب دفن زباله ها در حاشیه جاده میاندوآب به شاهین دژ، اظهار کرد:هر چند که در شهرها مدیریت پسماند بر عهده شهرداری ها می باشد ولی با توجه به ابعاد و پیچیدگی مشکل پسماند در میاندوآب که نتیجه بی توجهی و بی تدبیری گذشتگان است امروز شهرداری میاندوآب به تنهایی قادر به حل و فصل معضل پسماند در این شهرستان نیست.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: برای رفع مشکل دفن زباله شهری و مدیریت پسماند نیازمند همکاری و تعامل سایر سازمان ها و ادارات دولتی اعم از محیط زیست، منابع طبیعی، شبکه بهداشت و مشارکت بخش خصوصی و مردم هستیم.

وی با بیان اینکه نحوه جمع آوری، حمل و نقل، تفکیک و پردازش و دفن زباله در محل فعلی اصولی، بهداشتی و صحیح نیست، گفت: این مساله به معضل بزرگ زیست محیطی تبدیل شده و بهداشت و سلامت مردم منطقه را تهدید می کند.

غفاری تصریح کرد: باید در اسرع وقت بصورت عملی برای رفع مشکل دفن پسماند شهری در میاندوآب چاره اندیشی شود .

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: از مسئولین شهرستان و استانی درخواست می کنیم تا برای رفع مشکل پسماند میاندوآب از کمک های خود به شهرداری برای مدیریت پسماند دریغ نکنند و با تخصیص اعتبار ویژه و عملیاتی کردن مصوبات امسال و سال های گذشته کارگروه پسماند و مکان یابی مناسب و اجرایی شدن طرح جامع پسماند این معضل دیرینه را حل نمایند.

وی افزود: توجه جدی به معضل دفن پسماند شهری از اولویت های اصلی شهرداری و شورای شهر میاندوآب بوده و بنده بطور مداوم تا رسیدن به نتیجه پیگیر این موضوع خواهم بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.