شهرداری به وضعیت روشنایی و نظافت پارک ها رسیدگی کند/ عده ای چشم دیدن اتحاد در میاندوآب را ندارند
۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
شناسه : 282200
5

فرماندار میاندوآب گفت: وضعیت روشنایی و نظافت پارک ها مطلوب نیست و شهرداری به وضعیت روشنایی و نظافت پارک ها رسیدگی کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب اظهار کرد: وضعیت روشنایی و نظافت پارک ها مطلوب نیست و شهرداری به وضعیت روشنایی و نظافت پارک ها رسیدگی کند.

فرماندار میاندوآب افزود: به وضعیت سرویس های بهداشتی عمومی در شهر نیز باید رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه بوی بد جوی ها در داخل شهر، سبب نارضایتی مردم شده است، گفت: کاشت درختان توت قرمز در برخی خیابان ها نیز مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

قهرمانی با تاکید بر اینکه در پیاده رو سازی باید رعایت حال معلولان و جانبازان شود، تصریح کرد: پیاده روها باید برای معلولان مناسب سازی شده و تابلوهای تبلیغاتی و علایم نیز باعث بی نظمی هستند، باید ساماندهی شده و خط کشی ها محل عابرپیاده و سرعت گیرها باید مناسب و قابل رویت باشند.

فرماندار میاندوآب هم چنین با بیان اینکه ادارات تا پایان تیرماه برای اتصال به شبکه دولت در شهرستان اقدام کنند، افزود: اداراتی که در این زمینه مشکل دارند، موضوع را پیگیری کنند تا حل شود.

قهرمانی هم چنین با اشاره به اینکه افرادی نادان و نا آگاه کارهایی انجام می دهند که جای تاسف دارد، تصریح کرد: این افراد از اختلاف چه نفعی برده اند که وقتی فرماندار، امام جمعه و شورای تامین را باهم می بینند، درد می گیرند.

وی افزود: از اختلاف چه چیزی عاید شهرستان شده است که در شهر اختلاف افکنی می کنند و افراد را به جان هم می اندازند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه دشمنان نیز به دنبال اختلاف افکنی هستند، گفت: باید با اتحاد حرکت کرده و وحدت خود را در مقابل دشمنان حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.