شهرداری با جدیت به موضوع ساخت و ساز غیرمجاز ورود پیدا کند
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
شناسه : 304165
4
فرماندار ویژه میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت:ساخت و ساز غیرمجاز یک مشکل و معضل اساسی به شمار می رود که متاسفانه در میاندوآب هم با این معضل مواجه هستیم که می تواند زمینه ساز بحران شود و لازم است در این زمینه شهرداری با همکاری مراجع ذی ربط ورود پیدا کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه مدیریت بحران نباید تنها معطوف به وقوع آتش سوزی، سیل و زلزله باشد، اظهار کرد: تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی باید آمادگی لازم برای پیشگیری از خسارات مالی و جانی در شرایط سخت و هرگونه شرایط بحرانی را داشته باشند.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه باید کمبودها احصا شده و نواقصات شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود، افزود: مدیران باید برنامه ریزی داشته باشند و با پیشگیری مانع از بروز خسارت شوند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ساخت و ساز غیرمجاز یک مشکل و معضل اساسی به شمار می رود، گفت: متاسفانه در میاندوآب هم با این معضل مواجه هستیم که می تواند زمینه ساز بحران شود و لازم است در این زمینه شهرداری با همکاری مراجع ذی ربط ورود پیدا کند.

پیام با تاکید بر اینکه رعایت اصول شهرسازی ضروری است، تصریح کرد: عدم آینده نگری در گذشته برای ایجاد پارکینگ در سطح شهر و ضعف در کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز با طبقات غیر متعارف و فاقد پارکینگ موجب شده تا ترافیک شهری روز به روز سنگین تر شود.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه میاندوآب به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و منحصر به فرد علاوه بر میاندوآب به مردم سایر شهرها نیز خدمات ارائه می دهد، تصریح کرد: در زمینه مسائل شهری نیز به دنبال این هستیم تا شهرداری میاندوآب به چند منطقه تقسیم شود.

وی هم چنین با اشاره به اینکه مردم میاندوآب همواره پشتیبان و یار و یاور نظام و انقلاب و رهبری بوده و با بصیرت خود دشمن را ناامید ساخته اند، اظهار کرد: با استعانت از پروردگار متعال و وحدت مردم و مسئولین به دنبال ارتقا جایگاه شهرستان هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.