شهرداری از سرمایه گذاران حمایت می کند/ واگذاری زمین کارگاه ماشین‌آلات به افراد حقیقی شایعه است
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
شناسه : 299933
5
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: از سرمایه گذاران در میاندوآب حمایت کرده و هر کس هم سرمایه‌گذاری برای شهر بیاورد دست بوس او خواهم بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، بابک قدیمی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه واگذاری زمین کارگاه قدیم ماشین‌آلات برای سرمایه‌گذاری به افراد حقیقی شایعه است، اظهار کرد: مباحث مطرح شده در واگذاری این محل به شخص ثالت توسط شهرداری برای احداث پارکینگ شایعه‌ای بیش نبوده و آن را تکذیب می‌کنم‌.

شهردار میاندوآب افزود: تمام محتوای سخنان بنده در جلسات شورای شهر موجود بوده و نمی‌دانم این مباحث بر چه معیاری مطرح شده وشایعه می شود.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاران در میاندوآب حمایت می کنیم، گفت: از سرمایه گذاران در میاندوآب حمایت کرده و هر کس هم سرمایه‌گذاری برای شهر بیاورد دست بوس او خواهم بود.

قدیمی تصریح کرد: از اعضای محترم شورای شهر می‌خواهم که با اتحاد و همبستگی خود از فرصت ایجاد شده برای مردمان بزرگ میاندوآب که شایسته بهترین‌ها هستند، استفاده کرده تا خدمات شایسته به مردم ارائه دهیم.

شهردار میاندوآب افزود: تلاش بنده این است که میاندوآب را به جایگاه والای خود برسانم چرا که شهروندان میاندوآبی سزاوار بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.