شهدا اهل سازش و محافظه کار نبودند/ ولایتمداری و دشمن شناسی توصیه شهدا به ما است
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
شناسه : 267334
7

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شهدا دشمن شناس و استکبار ستیز و مطیع امر ولایت بودند و ما نیز باید وظیفه داریم تا مانند شهدا، دشمن شناس و دشمن ستیز باشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم یادواره شهدای کارگری میاندوآب با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: ما بر سر سفره امنیتی که به برکت نعمت ولایت و خون شهدا به دست آمده نشسته ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شهدا به مقامی رسیدند که در طول تاریخ ماندگار و همیشگی شدند و ما برای اینکه شرمنده شهدا نباشیم و باید با روحیه ایثار و انقلابی و مثل شهدا عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در زندگی خود از شهدا الگو بگیریم، گفت: در زندگی خود به شهدا توسل و به سیره شهدا عمل کرده و راه آنها را که همان راه عزت و سعادت است، ادامه دهیم.

مولودی به ویژگی ها و خصوصیات شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا دشمن شناس و استکبار ستیز و مطیع امر ولایت بودند و ما نیز باید وظیفه داریم تا مانند شهدا، دشمن شناس و دشمن ستیز باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان شهدا مصداق “اشداعلی الکفار و رحما بینهم” بودند، تصریح کرد: شهدا اهل سازش و محافظه کار نبوده و با شجاعت و شهامت در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه همانند شهدا باید زندگی ما رنگ و بوی الهی داشته باشد، اظهار کرد: باید همرنگ شهدا شده و با شهدا عهد و پیمان ببندیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مداحی، سخنرانی حجت الاسلام صفری و تجلیل از خانواده های معظم شهدا از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.