شناسایی و شکوفایی استعدادها، زمینه ساز پیشرفت و تحول است
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
شناسه : 297016
5
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: شناسایی و شکوفایی استعدادها و ارتقای شایستگی های دانش آموزان و نخبگان پیش زمینه تحول بنیادین در عرصه فنآوری، علم و اقتصاد کشور است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر؛ جلسه هیات امنای پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان میاندوآب با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و اعضاء در محل پژوهش‌سرا برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در این نشست با بیان اهمیت جایگاه پژوهش سرا در جهت هدایت صحیح استعدادهای دانش آموزان گفت: دانش آموزان امروز و دانشمندان آینده کشور باید دید نوینی به امر تحصیل و آموزش و پژوهش داشته باشند تا بتوانند توسعه کشور را فراهم نمایند.

حسام شیرازه محبت افزود: شناسایی و شکوفایی استعدادها و ارتقای شایستگی های دانش آموزان و نخبگان را پیش زمینه تحول بنیادین در عرصه فنآوری، علم و اقتصاد عنوان کرد و افزود: راه توسعه آموزش و پرورش توجه به امر پژوهش و تحقیق است.

ویبا تاکید بر اینکه تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش های فردی و گروهی در بین دانش آموزان،شناسایی، جذب و هدایت دانش آموزان مستعد و علاقه مند متناسب با نیازهای کشور در سطح ملی و بین المللی از مهم ترین اهداف پژوهشسرا است ،گفت: از مدیران تمام مراکز آموزشی و دانش آموزان انتظار داریم تمام تلاش خود را جهت نیل به این اهداف بزرگ بکار گیرند.

پژوهش سرای شهرستان میاندوآب از سال ۱۳۸۶ تاکنون با برگزاری مسابقات وجشنواره ها، پرورش استعداد ها ی خلاق و ایجاد انگیزه پژوهش در دانش آموزان راهنمایی وحمایت از دانش آموزان پژوهش گر و انجام آزمایشات کتاب درسی توسط دانش آموزان ودبیران با هدف استعداد یابی دانش آموزان تاسیس شده است و علاوه بر استعداد یابی به عنوان آزمایشگاه مرکزی دانش آموزان شهرستان و مرکز برگزاری وبینارهای علمی نیز ارائه خدمات می نماید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.