شمارش معکوس برای دنیای بدون اسرائیل/ تصمیم ترامپ آغازی برای نابودی صهیونیسم
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۰۵
شناسه : 269507
4

امروز دوباره فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام و مسلمانان تبدیل شده و همه کشورهای اسلامی حول محور ولایت و مقاومت بوده و به حول قوه الهی تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، “رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی گفت: زمان آن است که رسما قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسیم.” جمله ای که  در روزهای گذشته همه کشورها به ویژه کشورهای مسلمان را به واکنش وا داشت.

ترامپ ناخواسته توجه دنیا را به فلسطین جلب کرد و در حالی که صهیونیست ها قصد داشتند توجهات را از فلسطین دور سازند، در هفته وحدت مسلمانان و در زمانی که مسئله فلسطین‌اشغالی در میان ملت‌های مسلمان تقریبا به فراموشی سپرده شده بود، فلسطین را به نخستین دغدغه دنیای اسلام تبدیل کردند.

وقتی ترامپ این موضوع و این تصمیم را که بر خلاف قطعنامه های سازمان ملل است را اعلام کرد؛ آتش خشم مسلمانان را شعله ور ساخت و مسلمانان در حمایت از قدس شریف که قبله اول مسلمانان و متعلق به همه مسلمانان دنیاست، در سرتاسر دنیا، اقدام به برپایی راهپیمایی و تجمعات اعتراضی کردند.

ترامپ که نشان داده تصمیمات احمقانه زیادی می گیرد و در واقع یک احمق تمام عیار است، در همه  تصمیمات و نقشه های خود در طول دوران ریاست جمهوری اش شکست خورده و ویترینی از ناکامی را به نمایش گذاشته تا جایی که در طول تاریخ آمریکا به کمترین میزان از محبوبیت در میان مردم این کشور رسیده است.

با تصمیمی که ترامپ گرفت، در واقع صهیونیست ها اینبار می خواهند بختشان را در زمین مسلمانان امتحان کنند که این موضوع عبور از خط قرمزی است که اسماعیل هنیه گفت انتفاضه ها را به دنبال خواهد داشت.

بدون شک این تصمیم که برخلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است، همانطور که شاهد هستیم آتش خشم مسلمانان جهان را در پی داشته، چرا که قدس شریف متعلق به همه مسلمانان جهان است و مسئله فلسطین را از یک مسئله ملی – منطقه‌ای به یک مسئله حاد جهانی درخواهد آورد.

جرقه نابودی رژیم صهیونیستی زده شد

در همین زمینه امام جمعه میاندوآب در جمع مردم این شهر با بیان اینکه نفهمی و جهالت دشمنان سبب اتحاد مسلمانان می شود، گفت: امروز دوباره فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام و مسلمانان تبدیل شده و همه کشورهای اسلامی حول محور ولایت و مقاومت بوده و به حول قوه الهی تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با اشاره به ضرب المثل”عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد” و اظهار کرد: بوش و اوباما خطایی کردند و عراق و سوریه را تقدیم ایران کردند و حرکت نسنجیده و احمقامه ترامپ دیوانه نیز سرزمین های اشغالی را تقدیم ایران کرده و ما به زودی پرچم اسلام را در این سرزمین ها برافراشته می کنیم.

وی با بیان اینکه ترامپ ملعون بداند که قدس قبله اول مسلمین بوده و ما از قدس دست بر نمی داریم، گفت: جرقه نابودی رژیم صهیونیستی زده شده و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این اقدام ترامپ نشانه عجر و ناتوانی آنهاست.

آری، امروز یکی از تاثیرگزارترین و به یاد ماندنی ترین بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۸ شهریور ۹۴، در حال تحقق است و هنوز دو سال از اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «رژیم صهیونیستی، ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، نگذشته، صدای شکسته شدن استخوان های رژیم منحوس صهیونیستی به گوش می رسد و شاهد آغاز نابودی اسرائیل غاصب و شکست ایادی استکبار هستیم که با اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط دونالد ترامپ، سرعت گرفته است.

این اقدام ترامپ سبب همبستگی و اتحاد مسلمین در سراسر کره خاکی شده و آتش انتفاضه را شعله ور تر کرده، به گونه ای که  به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی بوده و پرچم اسلام را دوباره در سرزمین های اشتغالی برخواهیم افراشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.