شعار سال محور و اساس برنامه ریزی ها باشد/ توجه به تولید منجر به رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری می شود
۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
شناسه : 299383
13
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری هر سال به یک عنوان توسط مقام معظم رهبری حکمتی دارد و در ابتدای هر سال ایشان محور حرکت مسئولان را مشخص می کند که باید مورد توجه قرار گیرد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال نو  و آرزوی سلامتی و سربلندی برای تمام ایرانیان و همشهریان، اظهار کرد: نامگذاری هر سال به یک عنوان توسط مقام معظم رهبری حکمتی دارد و در ابتدای هر سال ایشان محور حرکت مسئولان را مشخص می کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به تولید منجر به رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری و تورم می شود.

وی گفت: لازم است همه مسئولان با دقت به  بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری، برای خودشان دستور عملیاتی تعریف کرده و در راستای آن قدم بردارند که تولید نیز یکی از این عرصه ها است.

عیسی زاده با تاکید بر توجه به شرکت های دانش بنیان در امر تولید، تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند در راستای تحقق شعار قدم برداشته و در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی قدم بردارند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از کارآفرینان پشتیبانی و حمایت کرده و موانع را از مسیر تولید برداشت، گفت: باید از کسانی هم که امروز در عرصه تولید فعالیت دارند، حمایت کرد تا فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال عملیاتی شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.