شعار سال محور حرکت مردم و مسئولان باشد
۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 317720
2
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید به‌دقت به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری را توجه و مرور کرده و در راستای تحقق و عملیاتی‌کردن شعار سال عمل کنند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: نام‌گذاری سال‌ها و انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری حکمتی داشته و ایشان با این نام‌گذاری‌ها در واقع در ابتدای هر سال محور حرکت مسئولان را مشخص می‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال نیز مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد و تولید در نام‌گذاری سال تأکید داشته‌اند، افزود: اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به موضوع تولید و مسئله اقتصادی در نام‌گذاری سال اشاره می‌کنند؛ نشان از اهمیت موضوع داشته که باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شعار سال آن‌طور که باید عملیاتی می‌شد در آن صورت شاهد برخی مشکلات نبودیم، گفت: مسئولان باید به‌دقت به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری را توجه و مرور کرده و در راستای تحقق و عملیاتی‌کردن شعار سال عمل کنند و در این زمینه برای خودشان دستور عملیاتی تعریف کرده و در راستای آن قدم بردارند.

عیسی زاده با تأکید بر اینکه توجه به فرامین و منویات مقام معظم رهبری راه‌حل مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: باید تلاش خود در این زمینه چندبرابر کرده و با گوش‌دادن به فرامین و اوامر مقام معظم رهبری در سال جدید وضعیت تولید و اقتصاد را بهبود بخشیم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش مردم نیز در تحقق شعار امسال بسیار مهم است، اظهار کرد: مردم نیز باید در کنار مسئولان باروحیه جهادی و انقلابی به میدان آمده و در راستای جهش تولید، رشد اقتصاد و تحقق شعار سال قدم بردارند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.