شست و شو، رفت و روب و آبیاری با آب آشامیدنی ممنوع/ دستگاههای اجرایی باید مدیریت مصرف آب و برق را جدی بگیرند
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
شناسه : 295247
12
تذکر فرماندار میاندوآب به شهرداری؛ شیرازه محبت با تذکر به شهرداری در مورد استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز و شست و شوی خیابان ها، گفت: دیده شده که از محل های تعبیه شده برای آتش نشانی و آب شرب برای شستن خیابان ها استفاده می شود که نباید این کار انجام شود و شهرداری حق تکرار دوباره این کار را ندارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میاندوآب با اشاره به مشکلات آب و برق، اظهار کرد: دستگاههای اجرایی باید مدیریت مصرف آب و برق را جدی بگیرند و برای پایین آوردن مصرف برق و آب در ادارات دولتی، مدیریت لازم را انجام دهند.

فرماندار میاندوآب با اشاره به غرق شدگی های اخیر در رودخانه زرینه رود این شهرستان، افزود: امورآب، شهرداری و میراث فرهنگی کارگروهی تشکیل داده و مناطق ویژه شنا مانند دریاچه ارومیه در رودخانه زرینه رود میاندوآب نیز مشخص شود تا مردم بتوانند از این نعمت استفاده کنند.

وی در ادامه با تاکید بر تقویت سازمان آتش نشانی و برطرف کردن کمبودها و نیازمندی ها، گفت:متاسفانه اینگونه تصور می شود که شهرداری نسبت به آتش نشانی و رفع نیازمندی های آن بی توجه است در حالی که به انواع نهادها و جاهها کمک می کند.

شیرازه محبت تصریح کرد: این همه نیروی شرکتی در شهرداری مشغول به کار می شوند آیا با یک نجات غریق نمی توانید قرارداد ببندید تا در مواقع مورد نیاز از وی کمک بگیرید؟

فرماندار میاندوآب هم چنین به عدم زیبایی بصری فعلی رودخانه زرینه رود میاندوآب در داخل شهر اشاره کرد و گفت: با لایروبی رودخانه می توان هم به زیبایی بصری شهری افزود و هم از وضعیت ناگوار فعلی رودخانه را خارج کرد.

وی هم چنین به استفاده شهرداری از آب شرب برای آبیاری فضای سبز و شست و شوی خیابان ها اشاره و با تذکر به شهرداری، اظهار کرد: دیده شده که از محل های تعبیه شده برای آتش نشانی و آب شرب برای شستن خیابان ها استفاده می شود که نباید این کار انجام شود و شهرداری حق تکرار دوباره این کار را ندارد.

شیرازه محبت در ادامه به موضوع نان نیز اشاره کرد و گفت: باید مسئولان امر با هرگونه گرانی و کم فروشی و یا کیفیت بد نان برخورد کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.