شرکت ۱۴۰۷ دانش‌آموز در نمایشگاه جابر بن حیان در میاندوآب
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
شناسه : 272255
3

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش میاندوآب گفت: امسال در جشنواره جابربن حیان در میاندوآب، یک هزار و ۴۰۷ دانش آموز، آثار خود را در شش رشته جمع آوری, تحقیق, نمایش, مدل, آزمایش و طراحی ارائه کرده اند.

پ
پ

مهرداد سلیمانپور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره دانش آموزی جابربن حیان, اظهار کرد: این جشنواره برای سال پیاپی در مقطع ابتدایی و برای دانش آموزان دختر و پسر این مقطع برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش میاندوآب افزود: این جشنواره ابتدا در سطح آموزشگاهی و در ادامه در سطح منطقه ای, استانی و کشوری با حضور برگزیدگان و نفرات منتخب هر سطح برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت:  این جشنواره با هدف استعدادیابی و استعداد گزینی دانش آموزان و سوق دادن به فعالیت های پروژه و پژوهش محور برگزار می شود.

سلیمانپور با بیان اینکه این جشنواره با استقبال خوب دانش آموزان در میاندوآب روبرو شده است, تصریح کرد: در هشتمین دوره ۵۴۴ اثر برگزیده از ۱۳۸ مدرسه به مرحله منطقه ای راه یافته اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش میاندوآب اظهار کرد: در این دوره یک هزار و ۴۰۷ دانش آموز در نمایشگاهی آثار خود را در شش رشته جمع آوری, تحقیق, نمایش, مدل, آزمایش و طراحی ارائه کرده اند.

وی گفت: این مرحله به مدت چهار روز برگزار و پس از کارشناسی و داوری آثار  به مرحله استانی راه می یابند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.