شرکت 1335 دانش‌آموز در جشنواره جابر بن حیان در میاندوآب
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۳۰
شناسه : 280209
3

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: نهمین دوره جشنواره جابربن حیان در میاندوآب با شرکت یک هزار و 335 دانش آموز  در قالب 535 گروه در شش رشته جمع آوری، تحقیق، نمایش، مدل، آزمایش و طراحی آغاز شد.

پ
پ

بهروز تقی نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری نهمین دوره جشنواره دانش آموزی جابربن حیان، اظهار کرد: این جشنواره برای نهمین سال پیاپی در مقطع ابتدایی و برای دانش آموزان دختر و پسر این مقطع در میاندوآب برگزار می شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: این جشنواره ابتدا در سطح آموزشگاهی و در ادامه در سطح منطقه ای، استانی و کشوری با حضور برگزیدگان و نفرات منتخب هر سطح برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف  ایجاد شور و نشاط، پرورش روحیه تحقیق و پژوهشگری در دانش آموزان مقاطع ابتدایی، استعدادیابی و استعداد گزینی دانش آموزان و سوق دادن به فعالیت های پروژه و پژوهش محور برگزار می شود.

تقی نژاد با بیان اینکه این جشنواره در شش رشته جمع آوری، تحقیق، نمایش، مدل، آزمایش و طراحی و با استقبال خوب دانش آموزان در میاندوآب روبرو شده است، تصریح کرد: در نهمین دوره یک هزار و 335 دانش آموز در قالب 535 گروه از میان شش هزار و 911 اثر در مرحله آموزشگاهی به مرحله منطقه ای راه یافته اند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب اظهار کرد: 30 داور، جشنواره جابربن حیان را در مرحله شهرستانی داوری کرده و از مجموع آثار وارد شده به این مرحله از جشنواره، طرح های برتر 6 گروه به مرحله استانی راه پیدا می کنند.

وی گفت: این مرحله به مدت یک هفته برگزار و پس از کارشناسی و داوری آثار  به مرحله استانی راه می یابند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.