شرکت گسترده در انتخابات ضامن ایران قوی است
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316562
7
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: انتخابات در سرنوشت جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای حل مشکلات و شکل‌گیری ایران قوی در ابعاد مختلف است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات، اظهار کرد: انتخابات در سرنوشت جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای حل مشکلات و شکل‌گیری ایران قوی در ابعاد مختلف است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم نقش مهمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم در تمام صحنه‌ها ایفاگر نقش بوده و در نظام اسلامی تمام مسئولان کشور به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و می‌توان گفت که تمام امورات کشور به امت اسلامی واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه در مقابل این نقش و جایگاه مردم، دشمن بیکار ننشسته و همواره با فتنه و توطئه به دنبال این است که رأی مردم را بی‌تأثیر نشان دهد، گفت: راهبرد امامین انقلاب حضور مردم در صحنه و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش بوده و این همان چیزی است که دشمنان آن را بر نمی‌تابند.

حسن‌زاده تصریح کرد: مردم اصلی‌ترین رکن و مؤلفه قدرت در نظام اسلامی بوده و حضور مردم در صحنه نیز مأیوس‌کننده دشمنان و برهم‌زننده نقشه‌های آنان بوده است.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان، مشارکت کم‌رنگ مردم در انتخابات است، اظهار کرد: اگر انتخابات مهم و تأثیرگذار نبود، دشمن این اندازه تلاش نمی‌کرد تا مشارکت مردم کم باشد.

وی با تأکید بر اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم، افزود: عدم حضور یا حضور کم‌رنگ در انتخابات در واقع بازی در زمین دشمن است و لذا نباید دشمن‌شادکن شویم.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه همه باید به وظیفه خود برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات عمل کنند، گفت: در این ایام هرکس هر آنچه در توان دارد باید برای دعوت و حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گیرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.