شبکه های ماهواره ای تغییر سبک زندگی و تخریب فرهنگ اسلامی را دنبال می کنند/ دشمنان به دنبال حیازدایی در جامعه هستند
۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
شناسه : 282508
6

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان در شبکه های ماهواره ای و با برنامه ریزی در جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی و تخریب فرهنگ اسلامی در جامعه هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب با بیان اینکه، کار فرهنگی حرکت لاک پشتی و زمان بر است، اظهار کرد: کار فرهنگی، زمان بر بوده و برای تغییر فرهنگ عمومی جامعه نیاز به برنامه ریزی و مدیریت درازمدت است و دشمنان نیز در جنگ نرم و فرهنگی، برنامه ریزی داشته و از این روش استفاده می کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برای تغییر فرهنگ کشور و دست یابی به اهداف خود برنامه ریزی کرده و هزینه های فراوانی را نیز برای اهداف خود اختصاص می دهند.

وی با اشاره به اینکه یک سریال تاثیر فراوانی در جامعه دارد و نمونه آن را در استقبال مردم از نام چهره شاخص آن سریال می توان مشاهده کرد، گفت: دشمنان در سریال هایی هم که با اهداف خاص تهیه می کنند، پروژه حیازدایی و قداست زدایی از دین را دنبال می کنند و حرامات را امری عادی جلوه می دهند.

حسن زاده با بیان اینکه متاسفانه اخباری از برگزاری مراسمات مختلط در تالارها شنیده می شود که شایسته نیست، تصریح کرد: استفاده از اسامی ماهواره ای در نامگذاری ها، به مرور همان بازی کردن در زمین دشمنان در عرصه فرهنگ است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه پوشش و رفتار مسئولان و مردم باید متناسب با نظام اسلامی باشد، اظهار کرد: حجاب و عفاف هم برای خواهران است و هم برای برادران و لذا همه باید در راستای گفتمان سازی توسعه فرهنگ حجاب و عفاف و ترویج سبک زندگی اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.