شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در میاندوآب متلاشی شد
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 302432
2
فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان گفت: از این سوداگران مرگ ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات ضربتی پلیس کشف و ضبط شد.
پ
پ

سرهنگ “فخرالدین رستم پور ” در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی میاندوآب طی یک عملیات اطلاعاتی موفق شدند افرادی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر به صورت شبکه‌ای فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، طی یک عملیات ضربتی خودروی متهمان شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آنها ۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای درخودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

وی گفت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه سواری سمند توقیف شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

رستم‌پور همچنین با اشاره به اینکه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر خط قرمز پلیس بوده و در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی عزم راسخ دارد؛ از شهروندان خواست که اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.