سیاست دشمنان، تضعیف مسلمین و تفرقه افکنی در جهان اسلام است
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
شناسه : 296881
8
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: تفرقه افکنی و تضعیف مسلیمین، سیاست دشمنان است و باید در مقابل این توطئه دشمنان هوشیار و بصیر باشیم.
پ
پ

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه تشکیل امت واحده از اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب اسلامی که اسلامیت و مردمی بودن از برجسته ترین ویژگی های آن بوده، اتحاد بوده است.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه وحدت و اتحاد رمز پیروزی بر دشمنان است، افزود: اختلاف بین مسلمانان یکی از توطئه ها و خواسته های دشمنان اسلام است و در این راه ایادی استکبار و دشمنان اسلام دست به انواع توطئه ها و دسیسه ها می زنند.

وی با بیان اینکه باید زمینه های اشتراک را تقویت کنیم، گفت: باید در مقابل توطئه های دشمنان که اختلاف افکنی را دنبال می کند، هوشیار و بصیر باشیم.

جلالی با اشاره به اینکه تفرقه افکنی سیاست دشمنان است، تصریح کرد: باید همواره مراقب شیطنت های استکبارجهانی و در راس آنها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باشیم.

امام جمعه چهاربرج افزود: ما دارای مشترکاتی چون قبله، کعبه، پیامبر و قرآن واحد هستیم و بسیاری از سیره اهل بیت(ع) مورد احترام برای همه مذاهب اسلامی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.