سکونت 50 هزار نفر از جمعیت میاندوآب در سکونت گاههای غیررسمی/نظام مهندسی، نظارت دقیق بر ساخت و سازها داشته باشد
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۹:۴۰
شناسه : 269857
3

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب گفت: هفت محله در میاندوآب سکونت گاه غیررسمی هستند که در این محلات شاید نزدیک به 50 هزار نفر سکونت دارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میاندوآب با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای پیشگیری از بروز بحران، اظهار کرد: برنامه ریزی دقیق، هوشمند و حساب شده اهمیت فراوانی در مدیریت بحران دارد.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه هفت محله در میاندوآب سکونت گاه غیررسمی است، افزود: در این محلات شاید نزدیک به 50 هزار نفر سکونت دارند که این امر لزوم برنامه ریزی دقیق را می رساند.

وی با اشاره به اینکه قرار گرفتن میاندوآب در پهنه کم خطر زلزله دلیل بر عدم برنامه ریزی برای مقابله با حادثه احتمالی زلزله نمی شود، گفت: نظام مهندسی ساختمان باید نظارت دقیق و کافی بر امر ساختمان سازی داشته باشد و شهرداری نیز برنامه ریزی برای بافت ها فرسوده را در اولویت خود قرار دهد.

جودی با تاکید بر ارتقای آگاهی عمومی و شاخص های ایمنی در برابر زلزله های احتمالی، تصریح کرد: باید ضعف ها را جبران کرده و مسئولان نیز به مصوبات جلسات اهمیت داده و آنها را عملی سازند.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: دستگاه های ذیربط باید به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند تا بتوانیم میاندوآب را به یک شهر پایدار و ایمن با رعایت استانداردهای مناسب تبدیل کنیم.

وی هم چنین از شهرداران میاندوآب، چهاربرج و باروق خواست تا برنامه ریزی مناسب را برای بهسازی و بازسازی بافت های فرسوده داشته باشند.

در ادامه این جلسه هر یک از روسای ادارات و اعضای حاضر در جلسه، نکته نظرات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.