سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی و حافظ ارزش ها و آرمان هاست/ سپاه به درخواست دولت ها وارد عرصه سازندگی و خدمت رسانی شده است/ آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیاست
۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
شناسه : 262936
5

امام جمعه میاندوآب گفت: سپاه مظهر قدرت و اقتدار ایران اسلامی بوده و جلوی نفوذ دشمنان را گرفته و نمونه اخیر آن نیز سیلی محکم غیورمردان سپاه به دشمنان بود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به دشمنی های آمریکا با نظام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آمریکا همواره به دنبال مقابله با نظام اسلامی و فتنه انگیزی و توطئه چینی بوده اند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فتنه و حربه جدید دشمنان، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار با همراهی دولت و ملت، همه ترفندها و فتنه های دشمنان را خنثی کرده و در 37 سال گذشته نظام و انقلاب را از گزند منافقان داخلی و خارجی و دشمنان محافظت کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با فتنه انگیزی و تخریب سپاه می خواستند به اهداف خود برسند، گفت: همه دنیا دیدند که چگونه 6 موشک سپاه اتحاد و انسجام را در میان ملت ایران ایجاد کرد و همه قوای سه گانه و مسئولان نظام دست به دست هم داده و با تقدیر از اقدام سپاه، فتنه های دشمنان را از بین بردند.

حسن زاده با تاکید بر افزایش توان دفاعی و ارتقای قدرت موشکی، تصریح کرد: از سپاه به خاطر قدرت و توانمندی موشکی تقدیر و تشکر می نماییم و امیدواریم تا موشک های با برد پنج و شش هزار کیلومتر ساخته شده و توطئه ها را در نطفه خفه سازیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود”، اظهار کرد: دلیل اینکه آمریکا، سپاه را تحریم می کند، این است که در کشور و در بین دولت و سپاه شکاف ایجاد کرده و اتحاد را از بین ببرد در حالی که فکر و خیال خامی است.

وی با بیان اینکه امروز سپاه در اوج قدرت برون و درون مرزی در عرصه های نظامی و اقتصادی قرار دارد، افزود: سپاه همیشه به دولت های مختلف کمک کرده است و این را پروژه ها و اقدامات سپاه در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و… در دولت های مختلف به خوبی می توان دید.

حسن زاده به مقابله سپاه با نفوذ دشمنان اشاره کرد و گفت: سپاه مظهر قدرت و اقتدار ایران اسلامی بوده و جلوی نفوذ دشمنان را گرفته و نمونه اخیر آن نیز سیلی محکم غیورمردان سپاه به دشمنان بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه سپاه، کیلومترها فراتر از مرزهای ایران اسلامی از ارزش ها و آرمان ها دفاع می کنند، تصریح کرد: مسئله موشکی و توانمندی دفاع ما قابل مذاکره با دشمن نیست و روز به روز نیز به نسل پهپادهای پیشرفته و قدرت موشکی خود می افزاییم.

وی افزود: سپاه اگر در عرصه اقتصاد هم وارد شده به درخواست دولت ها بوده که وارد عرصه خدمت شده و محرومیت زدایی و پیشرفت و توسعه را به ارمغان آورده اند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه نباید آب به آسیاب دشمنان بریزیم، اظهار کرد: اگر کسی حرفی بزند و یا در فضای مجازی و حقیقی اقدامی بکند، که به اتحاد در کشور لطمه و صدمه بزند، به انقلاب و نظام خیانت می کند و همه باید بدانند که اکنون زمان همدلی و همزبانی است که دولت و ملت باید دست به دست هم داده و سازندگی را شروع کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه همه باید مراقب و هوشیار باشیم، گفت: برای دشمن دولتی، مجلسی و. قضایی و اصولگرا و اصلاح طلب فرق نمی کند، هدف دشمن این است تا اتحاد نباشد و لذا همه باید زیر پرچم ولایت، دست به دست هم داده و گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی با تاکید بر موضع گیری در قبال مسائل مختلف و با بیان اینکه موضع گیری با بصیرت، لازمه تقواست، تصریح کرد: هر جا لازم باشد انسان باید موضع گیری کند ، چرا که در آن موقع سکوت خیانت است و در حمایت از نظام و ارزش ها نباید سکوت کرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه باید حواشی را کنار بگذاریم، اظهار کرد: باید به فکر جوانان بیکار و رونق کارخانجات تولیدی بود و با اتحاد و انسجام کشور را از مشکلات در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی نجات داد.

امام جمعه میاندوآب به حقوق بشر آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر بوده و جنایت آن در طول تاریخ نشان دهنده این موضوع است.

وی هم چنین با تاکید بر رعایت انسان در قضاوت ها و با تقدیر از نامه وزیر خارجه به اتحادیه اروپا، افزود: نامه جدیدی که وزیر امور خارجه به اتحادیه اروپا نوشته است، نامه ای دشمن شکن و منطقی است که با روش دیپلماسی و به فرموده رهبر معظم انقلاب با نرمش قهرمانانه نوشته شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.