سپاه، گوش به فرمان ولایت بوده است
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
شناسه : 306930
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: سپاه گوش به فرمان ولایت بودن خود را همواره نشان داده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در آئین تکریم  و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه سپاه گوش به فرمان ولایت بودن خود را همواره نشان داده است، اظهار کرد: سپاه شهدا گوش به فرمان ولایت بودن را نشان داد نه جولان برخی ها را.

امام جمعه میاندوآب با انتقاد از وضعیت مدیریت شهری در میاندوآب، افزود: امروز چندین نفر می توانند در این شهر مدیریت کنند ولی متاسفانه این شهر بی صاحب شده و ادارات با سرپرستی اداره می شوند.

وی در ادامه با اشاره به رویش های انقلاب اسلامی، گفت: این از برکت و رویش های انقلاب است که نیروهای متخصص تربیت شده است.

حسن زاده تصریح کرد: معنای میاندوآبی بودن این نیست که در شناسنامه نوشته شود میاندوآب بلکه کسی که شبانه روز عمر خود را برای میاندوآب گذاشته، میاندوآبی است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه نیروهای ولایی و انقلابی جان فشانی می کنند در راه انقلاب، افزود: من میاندوآبی هستم یعنی اینکه به شهر خود خدمت می کند نه اینکه شهر را در تلاطم ببیند و ادارات در هوا بمانند تا اهداف محقق شود.

وی افزود: برخی می گویند حافظه تاریخی مردم ضعیف است اما این میاندوآبی ها اجازه ندادند تا شهر در تلاطم باشد.

محمدرضا رضایی سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه با تکریم از فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، گفت: اخلاق مهم ترین سرمایه انسان است و خوشحالیم که در خدمت فردی بااخلاق بودیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.