سپاه، علمدار ولایت است/دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
شناسه : 299173
6
جانشین سپاه شهدا آذربایجان‌غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: سپاه علمدار ولایت بوده و با تبعيت از ولایت در مسیر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی قدم بر می دارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در جشنواره مالک اشتر و مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه در میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در نهایت اقتدار قرار دارد، اظهار کرد: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ، شاخ استکبار و دشمنان را شکسته است.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان‌غربی افزود: امروز جمهوری اسلمی، الهام بخش تمام انسان های آزاده در دنیا شده و اگر کسی جرات می کند علیه استکبار به پاخیزد به برکت انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه علمدار ولایت است، گفت: سپاه با تبعیت از ولایت در مسیر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی قدم بر می دارد.

سردار رحیمی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران اسلامی در دنیا سبب خنثی شدن توطئه ها شده است، تصریح کرد: امروز آمریکا مقهور قدرت ایران اسلامی شده‌ و به برکت انقلاب اسلامی، افسران آمریکایی در مقابل پاسداران انقلاب اسلامی زانو می زند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال ناامیدی مردم بوده و پروژه ناامیدسازی را دنبال می کند، افزود: باید جریان انقلابی با قاطعیت در مقابل این پروژه ایستاده و به دنبال امیدآفرینی در مردم باشد.

وی در پایان با اشاره به فرازی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: جمهوری اسلامی حرم است و باید همواره مدافع این حرم بود.

خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افتخاری بزرگ است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افتخاری بزرگ است و سبزپوشان سرباز ولایت به خوبی قدر این نعمت و توفیق الهی را می‌دانند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ با حضور به موقع و کارآمد در همه صحنه ها، جهاد عاشورایی را به نمایش گذاشته است.

وی گفت: سپاه همواره در خدمت مردم بوده و پاسدار انقلاب اسلامی و دستاوردهایش است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.