سپاه، ستون انقلاب و مجموعه ای رسالت محور
۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
شناسه : 301117
2
سپاه مانند سایر نهادها ماموریت محور نیست بلکه سپاه، رسالت محور است، که گاهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل این رسالت را به منصه ظهور می رساند و گاهی در سیل،گاهی در زلزله، گاهی در محرومیت زدایی و سازندگی، و گاهی در عرصه فرهنگ حضور می یابد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در  ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب انتصاب سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده را به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب  تبریک گفت.

سپاه تکیه گاه و ستون انقلاب است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در این دیدار در سخنانی ضمن تبریک انتصاب وی، اظهار کرد: سپاه، حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها است.

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه سپاه در همه صحنه ها حضور دارد، افزود: سپاه در هرجا که انقلاب تهدید شود ماموریت داشته و حضور دارد.

وی با بیان اینکه سپاه تکیه گاه و ستون انقلاب است، افزود: باید این بیرق ولایت را محکم نگه داشته و یار و یاور سپاه بوده و هستیم.

وی افزود: همه باید برای تحقق اوامر ولی امر مسلمین جهان تلاش کرده و پاسدار انقلاب و خون شهدا باشیم.

عیسی زاده هم چنین با بیان اینکه اقتدار سپاه ، همینه دشمنان را شکسته است ، تصریح کرد: امروز رعب و وحشت سپاه بر جان دشمنان است.

سپاه، مجموعه ای رسالت محور است

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده نیز با بیان اینکه راز پایایی و مانابی انقلاب اسلامی در تصمیم شگفت انگیز امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: چندین انقلاب در طول تاریخ ایران در ۱۰۰ سال اخیر به وقوع پیوسته ولی در ادامه از مسیر خود منحرف شدند اما امام خمینی (ره) با تدبیر هوشمندانه و حکیمانه خویش ، سپاه را به عنوان حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی تشکیل دادند تا از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفاظت و حراست کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: سپاه مانند سایر نهادها ماموریت محور نیست بلکه سپاه، رسالت محور است، که گاهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل این رسالت را به منصه ظهور می رساند و گاهی در سیل،گاهی در زلزله، گاهی در محرومیت زدایی و سازندگی، و گاهی در عرصه فرهنگ حضور می یابد.

فرج زاده با بیان اینکه سپاه سنگر اول و آخر نظام است، تصریح کرد: سپاه در مقابل تهدیدات،همیشه پیش‌قدم بوده و مانند سد محکمی در مقابل آنها ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود، گفت: انقلاب اسلامی، روح و کالبد جمهوری اسلامی است و ما حافظ این روح هستیم.وی اظهار کرد: همراه با دولت،مجلس و قوه قضاییه انقلابی دست در دست هم داده و عهد می بندیم که با کار واقعی مرهم درد مردم بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.