سپاه، خادم مردم است
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
شناسه : 306932
2
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: خدمت رسانی به مردم اولویت سپاه بوده و خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در آئین معارفه خود به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، گفت: میاندوآب شهر دلاورمردان و زادگاه شهید باکری بوده و امروز خدا را شاکریم که در این خطه پر از دلاوران و رزمندگان دفاع مقدس توفیق خدمت یافته ایم.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به آخرین مکالمه شهید باکری و شهید کاظمی، افزود: ما نیز به تاسی از شهید باکری در این راه قدم گذاشته و دست یاری و استمداد از تمام نخبگان و مهندسین و تمام کسانی که دل در گروه توسعه این شهرستان دارند، می طلبیم.

وی گفت:قطعا با کارگروههای تخصصی و علمی، تمام ظرفیت های شهرستان را احصا کرده و موانع و مشکلات را نیز احصا و در راه حل آنها قدم بر می داریم.

پیری با اشاره به اینکه سپاه همواره در خدمت مردم بوده است، تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم اولویت سپاه بوده و خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: ان شالله تمام سفارشات مطرح شده را با دغدغه کامل و با همکاری تمام بزرگان و نخبگان شهر و تمام کسانی که مردم به آنها اعتماد کرده اند، مد نظر قرار می دهیم تا ان شالله بتوانیم قدم های مثبتی در راه اعتلای شهر قدم برداریم.

همیشه پاسدار خواهم ماند

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه خداوند را شاکریم که توفیق خدمت رسانی به مردم نجیب میاندوآب را نصیب ما کرد، گفت: بنده از جنس همین مردم بوده و در کنار مردم هستم.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده با اشاره به اینکه پاسداری شغل نیست بلکه تعهد است، افزود: پاسداری همیشگی است و بنده همیشه خودم را پاسدار اسلام، ایران و مردم می دانم.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری مردم و بسیجیان با وی در طول تصدی مسئولیت، اظهار کرد: ان شالله نیز در ادامه این مسیر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.