سوره “انا اعطیناک الکوثر…” صدای بلند آزادی زنان از قید جاهلیت قدیم و مدرن است
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
شناسه : 303086
6
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سوره "انا اعطیناک الکوثر..." صدای بلند آزادی زنان از قید جاهلیت قدیم و مدرن که شاهد بوده ایم، است و این نشان دهنده جایگاه و کرامت زنان در دین مبین اسلام است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در مراسم یادواره زنان شهیده در میاندوآب با سلام و درود بر زنان شهیده اسلام از صدر تاکنون، اظهار کرد: سلام بر زن که به تعبیر امام راحل(ره) همانند قران کریم کارخانه انسان سازی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: سلام بر زنانی که زندگی را با ایمان، شهامت و ایثار تفسیر کردند و ما هم با صدای بلند می گوییم سلام بر بانوان سلام بر زندگی، سلام بر شهامت ایثار فداکاری و شجاعت.

وی گفت: ما هم با صدای بلند می گوییم سلام بر زن، سلام بر هاجر، سلام بر آسیه، سلام بر مریم، سلام بر فاطمه، سلام بر زینب، سلام بر رقیه و سلام بر زنان شهیده، سلام بر مادران شهیده،  سلام بر خواهران شهید، سلام بر دختران شهدا  که تاریخ ساز و تمدن سازند.

فرج زاده تصریح کرد: سلام بر بانوان ایران زمین که گوهر عفاف و پاکدامنیشان قدمتی هفت هزار ساله دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: ما هم بر آزادی سلام می کنیم که استقلال، آزادی شعار اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه اسلام منادی آزادی است، افزود: اسلام منادی آزادی از یوغ استبداد و زنجیر استکبار،  آزادی از هوای نفس،  آزادی از اسارت طاغوت ها،آزادی از زنجیر منیت ها، آزادی از زنجیر هوا و هوس، آزادی از اسارت و خودباختگی فرهنگی، آزادی از هر آنچه که ما را از اعلی علیین به اسفل سافلین می رساند، است.

فرج زاده با اشاره به سوره کوثر؛ گفت: سوره “انا اعطیناک الکوثر…” صدای بلند آزادی زنان از قید جاهلیت قدیم و مدرن که شاهد بوده ایم، است و این نشان دهنده جایگاه و کرامت زنان در دین مبین اسلام است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.