سه المان جدید در شهر میاندوآب نصب شد
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 315057
5
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری و رضایت شهروندان سه المان جدید در نقاط مختلف و ورودی این شهر نصب شده است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در دوره جدید مدیریت شهری پیگیری شده، نصب المان‌ها و نمادهای شهری بوده که در این زمینه اقداماتی اعم از جانمایی جدید برای المان‌ها و نیز خرید المان‌های جدید در نقاط مختلف شهر انجام شده است.

شهردار میاندوآب با اشاره جابه‌جایی المان نوری سیب از پارک مسافر به بلوار شهید زنده‌دل، افزود: در ادامه نیز المان‌های جدید دوچرخه در راستای ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و معرفی میاندوآب به‌عنوان شهر دوچرخه ایران در میدان انقلاب میاندوآب نصب شد.

وی با اشاره به‌قرار گرفتن میاندوآب در کریدور شمال غرب کشور و تردد روزانه هزاران مسافر از این شهرستان، گفت: در همین راستا نیز اخیراً المان خوش آمد گویی به مسافران در ورودی شهر از سمت تبریز نصب شده است.

محمدزاده از نصب المان «من میاندوآب را دوست دارم» در پارک مسافر و ابتدای پل ستارخان خبر داد و تصریح کرد: این المان نیز باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری، رضایت شهروندان و توجه گردشگران و مسافران در پارک مسافر نصب شده است.

شهردار میاندوآب به اجرا و نصب المان‌های نوری در ورودی میاندوآب از سمت تبریز تا پل لیلان چایی نیز اشاره کرد و گفت: نصب المان‌های جدید در ورودی‌ها و معابر شهری میاندوآب با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بهبود فضای بصری شهری نیز در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته است و در این راستا نیز ایجاد جلوه‌های بصری را در دستور کار دارد.

محمدزاده با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب هستیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.