سهم میاندوآب از اعتبارات اشتغال‌زایی افزایش یابد
۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
شناسه : 306661
3
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: افزایش سهم میاندوآب از اعتبارات اشتغال‌زایی و اختصاص اعتبارات اشتغال‌زایی به نسبت بیکاری یکی از مهم ترین خواسته های ما از مسئولان استانی است.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه شورای هماهنگی مجموعه دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میاندوآب با اشاره به مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه، اظهار کرد: فلسفه و هدف از این جلسات انسجام بخشی بین دستگاههای مرتبط بوده و قدمی مثبت است.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: ایجاد استخر سرپوشیده برای افراد زیرمجموعه دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از موضوعاتی است که خواستار پیگیری آن هستیم.

وی گفت: در راستای تسهیل و تمرکز زدایی، خواستار تشکیل کمیسیون بدوی مشاغل سخت و زیان آور در میاندوآب هستیم و ظرفیت آن را نیز داریم.

رضایی با درخواست افزایش سهم میاندوآب از اعتبارات اشتغال‌زایی، تصریح کرد: اختصاص اعتبارات اشتغال‌زایی به نسبت بیکاری، تجهیز فنی و حرفه ای با دستگاههای بروز، احداث مهمانسرا و ارتقا شعبه تامین اجتماعی از جمله مواردی است که خواستار حسن نظر مسئولان مربوطه هستیم.

جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای، بهزیستی، صندوق بیمه روستایی و عشایری و بانک های عامل و نمایندگانی از صندوق بازنشستگی و کارآفرینی امید به همراه فرمانداران میاندوآب ، چهاربرج ، باروق و سایر مدیران شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان میاندوآب برگزار شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.