سهم شهرداری میاندوآب از پاساژ سبلان تحویل گرفته شد
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 313992
5
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: پس از ۱۶ سال، سهم شهرداری میاندوآب از پاساژ سبلان تحویل گرفته شد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: پس از سال‌ها انتظار، سهم شهرداری میاندوآب از پاساژ سبلان با تلاش‌های انجام‌گرفته و حل مشکلات، تحویل گرفته شد.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه حدود ۱۶ سال بود که مسئله پاساژ سبلان حل نشده بود، گفت: با حل مشکلات، سهم شهرداری از پاساژ سبلان شامل ۶۸ واحد تجاری، هشت واحد اداری و شهربازی تحویل گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در آینده اقدامات لازم برای بهره‌مندی همشهریان از این پاساژ انجام می‌گیرد، افزود: به‌زودی پارکینگ بزرگ این پاساژ برای استفاده همشهریان افتتاح می‌شود.

محمدزاده هم چنین از اصلاح هندسی میدان لاله خبر داد و تصریح کرد: باتوجه‌به وقوع تصادفات متعدد و در راستای اجرای مصوبه شورای ترافیک و به‌منظور رفع مشکلات ترافیکی طرح اصلاح هندسی میدان لاله در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی گفت: هم چنین بیلبوردهای سه‌بعدی نیز در ادامه برنامه‌های شهرداری و شورای شهر در نقاط مختلف میاندوآب نصب می‌شوند.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر با تمام توان در راه خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز قدم بر می‌دارد، تصریح کرد: با حمایت اعضای شورای شهر، فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده را در دست اجرا داریم تا بتوانیم شهری شایسته و در شأن مردم عزیز میاندوآب داشته باشیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.