سهمیه ویژه به میاندوآب در آزمون استخدامی پتروشیمی اختصاص یابد/ یکی از خیابان های میاندوآب به نام “خیراله شاعر” نامگذاری می شود
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
شناسه : 270402
11

نایب رِئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: مسئولان شهرستانی باید پیگیر باشند تا در آزمون استخدامی که برای جذب نیرو در پتروشیمی انجام می گیرد، برای جوانان متقاضی میاندوآبی امتیاز و سهمیه ویژه ای در نظر گرفته شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری امروز در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب با بیان اینکه بومی گزینی یکی از مهم ترین راهکارهای حل مشکل بیکاری در میاندوآب است، اظهار کرد: هم اکنون پتروشیمی میاندوآب که در حال احداث است، که بکارگیری نیروهای بومی می تواند فرصتی مناسب برای اشتغال زایی جوانان باشد.

نایب رِئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب افزود: مسئولان شهرستانی باید پیگیر این موضوع باشند که در آزمون استخدامی که برای جذب نیرو در این مجتمع انجام می گیرد، برای جوانان متقاضی میاندوآبی امتیاز و سهمیه ویژه ای در نظر گرفته شود.

وی گفت: امیدواریم در دانشگاه ها برای تدریس دروس و به عنوان استاد از جوانان فارغ التحصیل میاندوآبی که دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی در صورت حصول شرایط استفاده شود و مدارس غیرانتفاعی نیز از این جوانان تحصیل کرده به عنوان مدرس استفاده کنند.

غفاری تصریح کرد: وقتی در دانشگاه و یا مدارس غیرانتفاعی این ظر فیت وجود دارد، چرا از فارغ التحصیلان استفاده نمی شود و بیشتر ترجیح می دهند تا از نیروهای استخدامی در ادارات استفاده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر میاندوآب هم چنین از نامگذاری یکی از خیابان های میاندوآب به نام مرحوم خیراله اسمعیلی خبر داد و گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این شاعر مرحوم و ارج نهادن به مقام هنرمندان، قطعه ای در وادی رحمت به نام هنرمندان نامگذاری شده و یکی از خیابان ها نیز به نام مرحوم خیراله اسمعیلی نامگذاری می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.