سنگر مساجد نباید خالی بماند /در راستای تقویت امید در جامعه قدم برداریم
۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
شناسه : 302246
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید امیدآفرینی و رواج امید در جامعه در اولویت ما باشد و در این راستا نباید سنگرها را خالی کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،  سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در مراسم گرامیداشت روز مسجد در میاندوآب، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مصباح هدایت هستند  که دشمنان بسیار تلاش کردند تا این نو را خاموش کنند ولی غافل از اینکه این نور خاموش شدنی نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در عصر حاضر نیز استکبار جهانی که همان یزیدیان زمان هستند، داعش را بوجود آوردند تا حرم ائمه اطهار(ع) را تخریب کنند ولی رزمندگان جوان اسلام، شهید حججی ها، شهید عبدالهی ها و شهدای مدافع حرم اجازه نزدیک شدن به حرم ائمه اطهار(ع) را به آنها ندادند.

وی به حضور پرشور مردم در مراسمات عزاداری محرم اشاره و اظهار کرد: حضور معنوی و پرشور مردم در ایام سوگواری شهدت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نشان داد که دلها جذب مغناطیس امام حسین(ع) است و به عشق امام حسین(ع) می تپد.

فرج زاده در ادامه سخنان خود به روز مساجد اشاره و با تاکید بر تقویت مساجد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند مسجد سنگر است و باید این سنگرها را حفظ کرد و مسجد هویت مسلمانان است که نباید مظلوم بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه مساجد را باید رونق داد که در این صورت می توان جلوی آسیب های اجتماعی را نیز گرفت، افزود: اگر مساجد خالی شوند در آن صورت شاهد افزایش آسیب های اجتماعی نیز خواهیم بود.

وی با تاکید بر ترویج ارزش ها در جامعه، گفت: اگر بخواهیم ارزش ها در جامعه رواج یابد باید حرمت سه نهاد آموزش و پروش با محوریت معلم، نهاد خانواده که محور اصلی آن مادر است و مذهب که محور آن مسجد است در جامعه حفظ و تقویت شود.

فرج زاده تصریح کرد: باید امیدآفرینی و رواج امید در جامعه در اولویت ما باشد و در این راستا نباید سنگرها را خالی کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.