سند اعتلای بسیج مبنای حرکت بسیج در تحقق گام دوم انقلاب است
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
شناسه : 303153
5
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سند راهبردی 10 ساله اعتلای بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است و باید بسیج حرکتش در این مسیر باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی امروز در همایش دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج میاندوآب، گفت: پایگاه تراز انقلاب اسلامی، پایگاهی است که در راستای تمدن نوین اسلامی با بسیج منابع و امکانات قدم بردارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: باید در این راستا از افراد دارای ظرفیت های عملیاتی و اجرایی برای حل مسائل عمومی و آحاد مردم قدم برداشت.

وی مسجد محوری را از جمله برنامه های بسیج برشمرد و گفت: باید منویات رهبر معظم انقلاب در اولویت قرار داشته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و تحقق سند اعتلای بسیج تلاش نماییم.

مودبی تصریح کرد: هدف از سند اعتلای بسیج، استحکام بخشی درونی و نقش آفرینی در تحقق مردم سالاری دینی و تمدن سازی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیج باید پیشرو و پیشتتاز در جریان سازی فکری و ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد، اظهار کرد: دست یابی به قله های دانش و پیشتازی در عرصه معنویت و بصیرت افزایی، مقابله با دشمن در عرصه های مورد نیاز انقلاب از جمله رویکردهای بسیج در افق گام دوم انقلاب است.

وی هم چنین با تاکید بر اینکه پایگاههای مقاومت بسیج باید در برنامه های بسیج اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: باید در راستای تقویت شاخص های پایگاههای در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.