سقوط میلگرد جان جوان میاندوآبی را گرفت
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
شناسه : 315271
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک جوان ۲۵ساله بر اثر فرورفتن میلگرد آهنی به سرش در یکی از روستاهای این شهرستان جان خود را از دست داد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: ظهر امروز طی تماسی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر وقوع حادثه در روستای نصیرکندی، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب سریعاً در محل موردنظر حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: پس از حضور مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمان ایمنی شهرداری میاندوآب در محل حادثه مشخص شد که یک جوان ۲۵ساله بر اثر فرورفتن میلگرد آهنی به سر، جان خود را ازدست‌داده است.

وی گفت: این حادثه براثر سقوط عمودی میلگرد آهنی و فرورفتن به سر این جوان اتفاق افتاده و باعث فوت وی شده است.

محمدی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: پس از اقدامات جداسازی میل‌گرد توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمان ایمنی شهرداری میاندوآب و فوریت‌های پزشکی شهرستان، اقدامات قانونی بعدی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با درخواست از شهروندان مبنی بر اینکه نکات ایمنی در ساختمان‌سازی را جدی گرفته و در حین کار رعایت کنند، اظهار کرد: کارگران کارگاه‌های ساختمانی باید مجهز به کلاه و کفش ایمنی بوده و بسته به شرایط و نوع کار، سایر وسایل حفاظت فردی همچون دستکش، ماسک، کمربند و طناب نجات نیز مطابق ضوابط آیین‌نامه مربوط باید در اختیار آنها قرار داده شود.

وی گفت: هم چنین باید تمامی معابر، پلکان‌ها، سطوح شیب‌دار، باز شوها، پرتگاه‌ها و نقاطی که احتمال خطر سقوط افراد را دارند، باید با نرده و پوشش‌های موقت و مناسب حفاظت شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.