سفر مسئولان کشورهای خارجی به عنوان واسطه از دستاوردهای مقاومت است/ هدف دشمن شکستن مقاومت ملت ایران است
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
شناسه : 281994
4

امام جمعه میاندوآب گفت: سفر مسئولان کشورهای خارجی مانند آلمان و ژاپن به ایران به عنوان واسطه از دستاوردهای مقاومت هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: سفر مسئولان کشورهای خارجی مانند آلمان و ژاپن به ایران به عنوان واسطه از دستاوردهای مقاومت هستند.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه این موضوع نشان دهنده این است که ایران عزیز با امتی پا به کار و رهبری صالح، دشمنان را مضمحل و خانه نشین کرده است، افزود: با ایران اسلامی نباید با قلدری حرف زد و باید منطق و تفکر استکباری را کنار گذاشت.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن در مورد هدف دشمنان برای از بین بردن رژیم ایران، گفت: این انقلاب با مقاومت مردم و رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت، به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) متصل خواهد شد.
حسن زاده در ادامه با تاکید بر اینکه با بی خاصیت بودن نمی توان کارها را پیش برد، تصریح کرد: همه باید در هر موقعیتی که هستند و به هر شکلی که بتوانند باید در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرده و کشور و نظام را تقویت کنند.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر ضرورت رسیدن به بازدارندگی همه جانبه و با بیان اینکه با مقاومت در مقابل دشمن می توان نظام را تقویت کرد، افزود: مسئولین با تکریم ارباب رجوع، اصناف و بازاریان با رعایت انصاف، سرمایه گذاران با سرمایه گذاری، کشاورزان با تلاش و خدمت صادقانه و سیاستمداران با بازی نکردن در زمین دشمن و امت اسلامی با گوش به فرمان ولی فقیه بودن، کارگران با عمل درست به وظیفه خود، قضات با درست قضاوت کرد، امام جمعه و کارمند و وعاظ با عمل درست به وظیفه خود، می توانند کشورو نظام را تقویت کنند.
وی به دستاورد مقاومت اشاره کرد و گفت: ترامپ از موضع ضعف واسطه می فرستد ولی رهبر معظم انقلاب از موضع قدرت پاسخ دادند که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.
حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان دائم دنبال توطئه و نیرنگ هستند و کل دنیا متحد شدند تا ایران اسلامی را نابود کنند ولی نتوانستند، تصریح کرد: بر همه واجب است از این نظام ولایی که حفظ آن از اوجب واجبات است، دفاع کنند.
امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه مسئولان و مردم باید به رفتار خود توجه داشته باشند، اظهار کرد: مردم باید هر آنچه برای خود می خواهند برای دیگران نیز بخواهند و هر آنچه برای خود نمی پسندند برای دیگران هم نپسندند و به جای اینکه از پای هم بکشیم؛ از دست هم گرفته و همدیگر را یاری کنیم.
وی گفت: هدف دشمن شکستن مقاومت و ایجاد تفرقه است و برای دست یابی به هدف خود دست به هرکاری زده و هر روز یک توطئه و نیرنگ می کند و لذا باید مراقب بود و در زمین دشمن بازی نکرد.
حسن زاده بر لزوم توجه به مسئله اقتصاد تاکید کرد و افزود: همه باید دست به دست هم داده و در راستای رونق تولید و ارتقا ارزش پول ملی و بهبود فضای کسب و جلوگیری از گرانی و… تلاش کنیم.
امام جمعه میاندوآب به سالروز شهادت مجاهدان موتلفه اسلامی و عاملین اعدام انقلاب حسنعلی منصور اشاره و اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در طول تاریخ این را نشانه که همیشه در مقابل انحراف ایستاده و حق محور بوده اند.
وی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی و هفته جهاد کشاورزی، تصریح کرد: جهادگران در واقع سنگرسازان بی سنگر هستند و اکنون نیز باید در مقابل جنگ اقتصادی دشمن، هوشیار و مراقب باشیم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.