سست کردن بنیان خانواده ها از اهداف دشمن است/ نباید از موضوع فرهنگ غفلت کرد
۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
شناسه : 295115
13
فرماندار میاندوآب: شیرازه محبت با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن حجاب و عفاف برنامه ریزی و تبلیغات می کنند، تصریح کرد: عدم رعایت مسائل مربوط به حجاب و عفاف سبب سست شدن بنیان خانواده می شود.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، فرماندار میاندوآب امروز در جلسه گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: حجاب و عفاف مقوله ای نیست که تنها مختص بانوان باشد بلکه آقایان نیز در این موضوع وظیفه ای برعهده دارند.

حسام شیرازه‌محبت با تاکید  بر اینکه همه باید در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تلاش کرد، افزود: حجاب و عفاف مقوله ای فطری است و در همه ادیان الهی بر این موضوع تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای از بین بردن حجاب و عفاف برنامه ریزی و تبلیغات می کنند، تصریح کرد: عدم رعایت مسائل مربوط به حجاب و عفاف سبب سست شدن بنیان خانواده می شود.

شیرازه محبت در ادامه با بیان اینکه نباید از مسئله فرهنگ غفلت کرد،‌گفت: باید ابعاد مختلف واقعه گوهرشاد تبیین و به مردم شناسانده شود.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید از ظرفیت های مختلف مانند فضای مجازی و تشکل های دانشجویی و دانش آموزی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفاده کنیم، اظهار کرد: باید فرهنگ سازی کرد و اقناعی به پیش برویم.

وی در ادامه با گلایه از عدم حضور متولیان و دستگاههای فرهنگی در جلسه،  افزود: باید متولیان فرهنگی به این مسئله توجه داشته و به شبهات مختلف که در جامعه مطرح می شود پاسخ داد.

شیرازه محبت تصریح کرد: مبنای انقلاب ما انقلاب فرهنگی و ایدئولوژی بود و باید به مقوله فرهنگ توجه ویژه ای داشته باشیم.

در ادامه این جلسه سرهنگ حسن فام معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و مسئول بسیج جامعه زنان و سایر حاضرین در جلسه موارد مدنظر خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.