سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری میاندوآب منصوب شد
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
شناسه : 312420
4
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میاندوآب با حکم فرماندار ویژه این شهرستان منصوب و معرفی شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، فرماندار ویژه میاندوآب، «محمد جعفری» را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میاندوآب منصوب و معرفی کرد.

جعفری از کارکنان وزارت کشور بوده و مسئولیت حراست شهرداری سیمینه، سرپرستی حراست فرمانداری ویژه مهاباد و مسئولیت حراست فرمانداری ویژه میاندوآب را در کارنامه ۱۰ ساله خود دارد.

پیش از این «محمدرضا رضایی» معاونت سیاسی، امنتیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه میاندوآب را بر عهده داشت که اواخر اسفند ماه سال گذشته با حکم استاندار آذربایجان غربی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب جایگزین «علی پیام» و شهریور امسال نیز با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ویژه میاندوآب منصوب شد.

مراسم معارفه «جعفری» امروز با حضور بخشداران و تعدادی از کارشناسان فرمانداری میاندوآب در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار بوده و به نوعی قطب جنوب آذربایجان غربی به شمار می رود.

این شهرستان هم اکنون دارای دو بخش مرکزی و بکتاش بوده و شهر بکتاش نیز مرکز بخش بکتاش این شهرستان است.

در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.