سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری میاندوآب سرمایه‌گذاری کنند
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
شناسه : 300614
4
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: از سرمایه‌گذاران می‌خواهیم که در پروژه‌های مختلفی که در حوزه گردشگری در این شهرستان وجود دارد سرمایه‌گذاری کنند.
پ
پ

علی پیام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت : بازسازی پل تاتائو یکی از مصوبات مهم سفر استاندار آذربایجان‌غربی به میاندوآب است و این مرمت آن و محوطه سازی این سایت گردشگری یکی از مطالبه‌های مهم مردم میاندوآب، مسافران و همه دوستداران به آثار تاریخی و گردشگری است.

فرماندار میاندوآب افزود: امیدواریم اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان با جذب اعتبارات استانی و ملی بتواند برای بازسازی و محوطه‌سازی پل اقداماتی انجام دهد.

وی با بیان اینکه همه مسوولان شهرستان پیگیر اجرای مصوبات سفر استاندار به میاندوآب هستند، اظهار کرد: در مجموع ۹۴ مصوبه در سفر شهرستانی استاندار به تصویب رسید که همه آنها حائز اهمیت بوده و امیدوارم با اجرای آنها چهره شهرستان میاندوآب متحول شده و رضایتمندی شهروندان میاندوآبی حاصل شود.

پیام با دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان افزود: مشکلی در این خصوص وجود ندارد و از سرمایه‌گذاران می‌خواهیم که در پروژه‌های مختلفی که در شهرستان وجود دارد سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.