سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل، مطالبه گر حقوق محرومان بود و عزت و کرامت ملت ایران اسلامی را با قدرت و منطق نشان داد
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
شناسه : 296304
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: سخنراني رئیس جمهور در سازمان ملل، عزت و کرامت ملت ایران اسلامی را با قدرت و منطق نشان داد و قدرت پوشالی آمریکا را زیر سوال برد.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به سخنرانی مجازی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: رئیس جمهور در۱۵۸۳ کلمه جایگاه حقیقی ملت ایران اسلامی را در سخنرانی خویش تبیین کردند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رئیس جمهور سخنرانی سنجیده و دقیقی را ایراد کرد، افزود: سخنرانی رئیس جمهور در این مجمع سخنانی مبتنی بر عقلانیت و صداقت انجام گرفت.

وی گفت: سخنرانی رئیس جمهور، عزت و کرامت ملت ایران اسلامی را با قدرت و منطق نشان داد و قدرت پوشالی آمریکا را زیر سوال برد.

حسن زاده با بیان اینکه سالها آرزوی چنین سخنرانی را که مطالبه گر حقوق محرومان باشد داشتیم، تصریح کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود مطالبه گر حقوق محرومان دنیا و صدای تمام مستضعفین دنیا شدند و هنوز هم رسانه های دنیا سخنان رئیس جمهور را تحلیل کرده و از آن به عنوان صدای انقلاب در دنیا طرح می کنند.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کسی جرات تو گفتن به آمریکا نداشت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، ابهت پوشالی آمریکا را شکست و یزیدیان زمان را به زیر کشید.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز شعارهای انقلاب اسلامی از سازمان ملل به گوش می رسد، تصریح کرد: امروز دیگر پروژه فشار حداکثری شکست خورده و ایران اسلامی در اوج تحریم می تواند واکسن تولید کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور از تحریم ها به عنوان جنگ جدید آمریکا با ملت ها نام برد، گفت: تحریم ها فرصتی برای ساختن کشور شد.

حسن زاده هم چنین سخنانی را نیز در مورد اهمیت گرامیداشت دفاع مقدس و فرارسیدن اربعین حسینی بیان کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و ایثارگری رزمندگان اسلام و نیز عزاداری اربعین حسینی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.