سبد عیدانه بین ۹۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد میاندوآب توزیع شد
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۴۳
شناسه : 293612
11

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از توزیع ۹۰۰ سبد عیدانه بین مددجویان کمیته امداد در این شهرستان در آستانه سال نو خبر داد.

پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تهیه سبد کالای عیدانه برای نیازمندان، گفت: این سبد کالای عیدانه با کمک خیرین و نیکوکاران میاندوآبی تهیه و در بین مددجویان این شهرستان قبل از آغاز سال جدید توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: ۹۰۰ بسته حمایتی از جمله میوه و آجیل و شیرینی همزمان با شب عید در بین نیازمندان توزیع شد .

وی افزود:  برای تهیه این اقلام ۱۱ میلیارد ریال هزینه صرف شده که به کمک خیران و نیک اندیشان جمع آوری شده است .

چوپان نژاد با تقدیر و تشکر از کمک های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان گفت: از اقشار مختلف مردم و خیرین می خواهیم تا همچنان ایتام و خانواده های بی بضاعت را فراموش نکرده و آنها را از اعطای کمک های مادی و معنوی خود بی بهره نکنند.

وی تصریح کرد:  همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.