سبد عیدانه بین ۵۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد میاندوآب توزیع شد
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۵۹
شناسه : 299339
6
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب از توزیع۵۰۰ سبد کالایی عیدانه در آستانه سال نو بین خانوارهای مددجوی زیرپوشش این نهاد در میاندوآب خبر داد.
پ
پ

سرمست چوپان‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبراظهار کرد: این سبد کالای عیدانه با کمک خیرین و نیکوکاران میاندوآبی تهیه و در بین مددجویان این شهرستان قبل از آغاز سال جدید توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: این بسته‌ها شامل آجیل، شیرینی‌ و میوه بود که در مناطقی مختلف شهرستان بین مددجویان توزیع شد.

وی افزود:  برای تهیه این اقلام یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه صرف شده که به کمک خیران و نیک اندیشان جمع آوری شده است .

چوپان نژاد تصریح کرد: همچنین در جشن نیکوکاری امسال ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از طریق مردم نیک اندیش و خیر میاندوآب جمع‌آوری شد که ۲۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال غیرنقدی بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از کمک های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان گفت: از اقشار مختلف مردم و خیرین می خواهیم تا همچنان ایتام و خانواده های بی بضاعت را فراموش نکرده و آنها را از اعطای کمک های مادی و معنوی خود بی بهره نکنند.

وی اظهار کرد:  همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.