سایت دفن پسماند مشترک میاندوآب افتتاح شد
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
شناسه : 298638
5
همزمان با دهه مبارک فجر؛ سایت دفن پسماند مشترک میاندوآب امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سایت دفن پسماند مشترک میاندوآب امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه، سرهگ پاسدار نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، معاونین فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

بابک قدیمی، شهردار میاندوآب در این آئین گفت: پروژه سایت مشترک پسماند میاندوآب و مهاباد پس از انجام مطالعات تخصصی و علمی و با همکاری محققان داخلی در فضایی به وسعت ۲۰ هکتار و با بهره گیری از به روز‌ترین روش‌های دفن پسماند در دنیا طراحی شده است و تاکنون نیز برای احداث و تجهیز آن ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: سایت دارای استخر شیرابه، فنس کشی و دیگر امکانات مورد نیاز می باشد که اثرات مخرب زیست محیطی ناشی از نشت شیرابه‌های پسماند به منابع آبی زیرزمینی و دیگر اثرات سوء این موضوع را به حداقل می رساند والگویی موفق در زمینه پیاده سازی الزامات زیست محیطی در دفن پسماند‌ها خواهد بود.

قدیمی اظهار کرد: از آغاز عملیات اجرایی این سایت تا کنون ۹ خودرو ویژه پسماند خریداری شده و زمینی به وسعت ۲/۵ هکتار نیز برای ایجاد ایستگاه میانی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.