سانحه رانندگی در محور میاندوآب – مهاباد ۶ کشته و زخمی برجا گذاشت
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
شناسه : 313593
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: براثر برخورد دو خودرو سایپا و پژو ۴۰۵ در محور میاندوآب - مهاباد؛ دو نفر جان‌باخته و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: شامگاه امروز به دنبال اعلام حادثه رانندگی در محور میاندوآب – مهاباد، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که روبروی ایستگاه کشاورزی در میاندوآب – مهاباد روی داده بود، یک دستگاه خودروی سواری پژو با خودروی سایپا برخورد کرده بود.

وی گفت: در این حادثه دلخراش رانندگی، دو سرنشین خودرو پژو شامل پسربچه و پدر جان باختند.

محمدی تصریح کرد: هم چنین در این حادثه، چهار نفر نیز مصدوم شده بودند که مصدومان این حادثه توسط اکیپ فوریت‌های پزشکی حاضر در محل سریعاً به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

هم چنین بر اساس اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی میاندوآب، علت تامه این سانحه رانندگی؛ از نظر کارشناسان پلیس‌راه، حرکت خلاف پژو نسبت به نیسان بوده است.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی میاندوآب یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

 انتهای خبر/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.