سانحه رانندگی در محور میاندوآب – ملکان ۴ مجروح برجا گذاشت
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
شناسه : 315077
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد سه دستگاه خودروی سواری در محور میاندوآب - ملکان منجر به مصدومیت چهار نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: بامداد امروز به دنبال اعلام حادثه رانندگی، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در محور میاندوآب – ملکان روی داده بود، برخورد و واژگونی سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و زانتیا منجر به بروز حادثه شده بود.

وی گفت: این حادثه رانندگی، منجر به مصدومیت چهار نفر از سرنشینان خودروها شده بود.

محمدی با اشاره به همکاری مردم، آتش‌نشانی میاندوآب و ملکان در عملیات امداد و نجات در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان حادثه توسط فوریت‌های پزشکی حاضر در محل حادثه سریعاً به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

به توصیه پلیس‌راه رانندگان در شرایط بارانی همواره باید سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کرده و از حرکت با باک خالی جدا خودداری کرده و همچنین لازم است که دقت بیشتری در حین رانندگی داشته باشند.

بارش باران احتمال برخورد و تصادفات خودروها را به علت لغزنده بودن سطح راه و معابر چندین برابر می‌کند و لذا باتوجه‌به لغزنده بودن معابر رانندگان باید فاصله طولی بیشتری را با خودروی مقابل رعایت کنند تا امکان تصادف را به حداقل ممکن برسانند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.